Ik heb een heel vreemd probleem en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Sinds gisteren kan ik het domein fok.nl niet (of eigenlijk nauwelijks) bereiken vanaf apparaten in mijn netwerk. Als ik vanaf mijn pc (Windows 7 Ultimate x64) naar fok.nl ga laadt de site niet of nauwelijks. Op het subdomein forum.fok.nl krijg ik na lang laden een half ingeladen website. De browser blijft lang hangen op "aanvraag verstuurd" en geeft vervolgens alleen tekst en geen opmaak of afbeeldingen. Vanaf mijn ipad laden beide domeinen wel maar zeer traag. Vanaf mijn mobiel (Android 4.2.2) lijkt hij gewoon te laden maar ook hier kan hij de volledige aanvraag van de site niet altijd afmaken. Het laad-balkje blijft uiteindelijk hangen.
De problemen doen zich zowel voor met Chrome als met Firefox en IE. Als ik het domein ping krijg ik een time-out. Ook heb ik al verschillende DNS servers geprobeerd op mijn PC maar ook dat biedt geen soelaas. Ik heb de router van Tele 2 al enkele malen opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet. Op de router zelf kan ik de primaire en secundaire DNS servers niet veranderen. Ik heb Tele2 gebeld maar ook zij hebben geen idee waar het aan kan liggen. Zou het kunnen zijn dat het MAC-adres van mijn router is geband oid? Met andere websites heb ik geen problemen. Ik snap er niks meer van...
De problemen doen zich zowel voor met Chrome als met Firefox en IE. Als ik het domein ping krijg ik een time-out. Ook heb ik al verschillende DNS servers geprobeerd op mijn PC maar ook dat biedt geen soelaas. Ik heb de router van Tele 2 al enkele malen opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet. Op de router zelf kan ik de primaire en secundaire DNS servers niet veranderen. Ik heb Tele2 gebeld maar ook zij hebben geen idee waar het aan kan liggen. Zou het kunnen zijn dat het MAC-adres van mijn router is geband oid? Met andere websites heb ik geen problemen. Ik snap er niks meer van...