Afgelopen week overgestapt van een macbook pro naar een nieuwe macbook air (2013, 13 inch, 8GB, 256 GB SSD, Mountain Lion) Timemachine werkt via een Synology DS212j
Na het terugzetten van de backup van de macbook pro naar de air (+- 100 gig, deed er 2 uur over via wifi) via de synology, werkte alles helemaal goed.
Nu bij het maken van nieuwe timemachine backup is hij ruim 22 uur bezig voor een nieuwe back-up. (111 GB) Dit duurt veel langer dan voorheen. Met de netwerkverbinding is niks mis, wireless haal ik via ftp ruim 19 MB per seconde bij bestanden kopieren van mijn NAS.
Wat heb ik geprobeerd:
- laatste updates ML geïnstalleerd.
- Dropbox uitgevinkt als map bij timemachine, geen succes.
- Alle timemachine backups van mijn synology gewist en nieuwe timemachine backup gemaakt, geen succes.
Wat zou ervoor kunnen zorgen dat deze snelheid zo laag is?
Na het terugzetten van de backup van de macbook pro naar de air (+- 100 gig, deed er 2 uur over via wifi) via de synology, werkte alles helemaal goed.
Nu bij het maken van nieuwe timemachine backup is hij ruim 22 uur bezig voor een nieuwe back-up. (111 GB) Dit duurt veel langer dan voorheen. Met de netwerkverbinding is niks mis, wireless haal ik via ftp ruim 19 MB per seconde bij bestanden kopieren van mijn NAS.
Wat heb ik geprobeerd:
- laatste updates ML geïnstalleerd.
- Dropbox uitgevinkt als map bij timemachine, geen succes.
- Alle timemachine backups van mijn synology gewist en nieuwe timemachine backup gemaakt, geen succes.
Wat zou ervoor kunnen zorgen dat deze snelheid zo laag is?