Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Van mijn telefoon wil ik snel kunnen zien of alle sensoren nog (naar behoren) functioneren. Hij hapert nogal op bijna alle fronten, ik dacht eerst aan de sensoren zelf, maar wellicht is de telefoon ook wel langzaam met te veel apps. Is er een methode, of een bestaande app, waarmee dit automatisch gebeurd, zodat ik er ook geen sensor over kan slaan om een totaalbeeld te krijgen? Op Google krijg ik alleen resultaten om apps mee te testen in plaats van een test-app.

Ik heb voor het posten nogmaals gezocht en heb toch twee apps gevonden! Maar omdat ik hier in het forum geen resultaten kreeg op mijn zoekopdracht dacht ik dat het voor anderen misschien interessant is als ik hier toch de vraag post, met antwoord.

Z-device Test
"Z-DeviceTest lets you check your Android device sensors "health" in an intuitive and comprehensive way offering in-depth analysis all the characteristics of your Smartphone."
Google Play: Z - Device Test

Android Sensor Box
"Android Sensor Box detects all available sensors on your Android device, and vividly shows you how they work with amazing graphics."
Google Play: Android Sensor Box

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11 22:14
Welk toestel heb je?

Ik weet wel dat je bij sommige toestellen een code in kan toetsen (via de bel functie), en dat je daarmee in een speciaal menu komt waar je alles kan testen.