Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Hallo,

Ik ben al ruim een jaar een bezitter van een Samsung Galaxy Xcover. Over de stevigheid ben ik zéér tevreden, de telefoon heeft alles meegemaakt, 100 keer laten vallen en hij werkt nog steeds. Helaas begint hij steeds vaker kuren en vastlopers te krijgen. Ik ben daarom opzoek naar een nieuwe smartphone, al wil ik er een die ook tegen een stootje kan. Nu twijfel ik tussen een ''standaard'' rugged smartphone, zoals de Xcover 2, of het kopen van een normale midrange smarthpone, en daar een beschermende case bij te kopen. Mijn budget is ongeveer 250 euro.

Met vriendelijke groet,

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11 22:14
Xperia reeks iets?

- Xperia zr, Xperia v, Xperia go, Xperia active

• Jan Tios
Xperia ZR is buiten budget, xperia go en active hebben verouderde hardware. Xperia V lijkt me wel wat, alleen is de accuduur erg slecht te noemen. Dit vind ik ook erg belangrijk!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je moet toch echt eerst zelf kiezen wat voor soort toestel je wilt... 'rugged' of een standaard phone...
Dan kan ik / kunnen wij wat types noemen... Nu kan ik van alles roepen natuurlijk, maar dat werkt niet.

Ik zie ook geen specificaties, merkenvoorkeur, resolutie, welke Androidversie, uberhaupt Android enzovoort?

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 19-08-2013 17:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jan Tios
Ik heb geen merkenvoorkeur, Ik zou wel graag een Android telefoon willen, met minstens Android 4.0. Ik wil een telefoon met midrange specificaties, kan er wel dieper op in gaan maar ik ben niet zo'n expert. Als iemand ideeën heeft voor stevige telefoons of combinaties dan mag je dat best roepen, ik google ze dan wel en kijk de reviews!