Waarschijnlijk maakt het niets uit, maar zoals de titel al zegt: mijn moederbord is een beetje gebogen. Ik heb een MSI mPower Z77 moederbord met een Scythe Mugen 3 (wat een rotding voor montage trouwens). De buiging zorgt ervoor dat de bovenste USB-Ports van het moederbord iets lastiger te gebruiken zijn omdat een USB-Stick, of wat dan ook, ietsjes tegen de IO-Shield aanloopt. Het blokkeert niet maar je voelt het wel bij het aansluiten.
Is die minimale buiging een probleem? Heb ik wellicht de koeler niet goed gemonteerd, of te strak? De temperaturen die ik krijg zitten tussen de 60 en 66 graden na 5 minuten op 100% met OCCT, met een 3770k geklokt op 4.2Ghz. Zou ik de koeler opnieuw moeten monteren, of is het wel prima zo?
Ik gebruik het systeem al een paar maandjes zonder problemen, maar ik zat een Youtube item te kijken over moederborden en de vraag begon bij mij toch te kriebelen :-).
Alvast bedankt.
Is die minimale buiging een probleem? Heb ik wellicht de koeler niet goed gemonteerd, of te strak? De temperaturen die ik krijg zitten tussen de 60 en 66 graden na 5 minuten op 100% met OCCT, met een 3770k geklokt op 4.2Ghz. Zou ik de koeler opnieuw moeten monteren, of is het wel prima zo?
Ik gebruik het systeem al een paar maandjes zonder problemen, maar ik zat een Youtube item te kijken over moederborden en de vraag begon bij mij toch te kriebelen :-).
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door XxRenéxX op 18-08-2013 23:35 ]