Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
Hallo,

Sinds een klein half jaar ben ik in het bezit van een Sony Xperia P, bevalt mij erg goed, maar de batterij is niet vergelijkbaar met een "oudewetse nokia".

Nu wil ik alvast gaan oriënteren op een reserve of misschien wel vervangend toestel. Het liefst iets zoals een Nokia C1, met een simpel toetsenbord (dus geen compleet qwerty)

De eisen zijn als volgt:
- Whatsapp moet mogelijk zijn
- 3G en Wifi
- Simpel toetsenbord
- < 150€

Het liefst iets van een nokia, ik zag al de Nokia 206, maar deze heeft geen Wifi.
Heeft iemand enig idee of er een telefoon is met deze eigenschappen? Dus een simpele smartphone zonder touchscreen met een redelijke batterij duur?

Of is Whatsapp op elke Nokia telefoon te downloaden die op symbian draait?

Alvast bedankt. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11 13:05
Volgens mij kunnen alle Nokia S60 en Symbian Anna/Belle devices sowieso WhatsApp draaien, en een leuk gedeelte van de S40 apparaten kan het ook. Kijk bijvoorbeeld eens naar iets als de Nokia E5-00, heb 'em zelf ook liggen als backup toestel. Whatsapp werkt, WiFi zit erop, net als 2/2.5/3/3.5G. Als browser kun je evt Opera Mini erop gooien zodat je ook nog een fatsoenlijke internetervaring kunt hebben.

Accuduur durf ik niet héél veel over te zeggen omdat het een backup toestel is voor mij, maar volgens mij is meer dan een dag makkelijk te halen. Zeker als je het ding weinig gebruikt. Nu moet ik alleen wél zeggen dat Whatsapp batterij vreet ivm de internetconnectie, verkijk je daar niet op.

• user_tweakers
Bedankt voor je reactie Xudonax, alleen zoek ik eigenlijk een telefoon zonder qwerty toetsenbord. Dus eentje waar je de "1" drie keer moet drukken voordat je een C hebt. Dit vind ik gemakkelijker ivm met grote vingers.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
*weg* je telefoon hier aanbieden is niet de bedoeling.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 18-08-2013 23:45 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
blackberry zonder qwerty?

[ Voor 42% gewijzigd door RoD op 18-08-2013 23:46 ]

...less is more

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nee, met mooie kleine toetsjes :D

'T is een kwestie van niet alle reacties in een topic lezen.

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11 13:05
@Westlandmb Hmm, dat heb ik dan net verkeerd gelezen :) Als je ook WiFi wilt word de keuze heel erg lastig, aangezien er weinig/geen goedkope toestellen zijn die a) een numeriek toetsenbord hebben, en b) WiFi hebben als ik zo in de Pricewatch kijk :( Nu moet ik er wel bij zeggen dat je Nokia toestellen op Windows gewoon via de computer kunt updaten en kunt voorzien van apps ;)

• user_tweakers
Volgens mij is dan de Nokia 206 de enige geschikte telefoon?
Pagina: 1