Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenbord/Muis werken niet na Boot Camp installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist op mijn iMac Windows 7 geïnstalleerd via Boot Camp.
Na de installatie heb ik windows ondersteuningssoftware geopend, is een programma van Boot Camp.
Ook dat is allemaal goed gegaan.. Maar na die installatie werken mijn Apple muis & toetsenbord niet meer..
In het OS X gedeelte werken ze wel maar in het Windows gedeelte niet!
Heb gekeken bij apparaatbeheer, daar staan geen uitroeptekens en bij programma's en onderdelen staan ze ook goed geïnstalleerd. Ook het bluetooth programma is geïnstalleerd in Windows dus daar ligt het ook niet aan.

Iemand een idee?

Verwijderd

Heb je een draadloos toetsenbord of muis?

Zo ja, mac os x herkent automatisch een draadloos toetsenbord en muis via bluetooth, je zou (in windows) het bluetooth naar randapparaten moeten laten zoeken. Kans dat je dan je toetsenbord of muis ziet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2013 23:12 ]

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

De oplossing hiervoor is:
1) start op in safe mode with network (f8 inhouden bij opstarten) --> alleen nodig als USB muis ook niet werkt!
2) ga naar site van Intel en download USB 3.0 driver: Intel USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver for Intel 7 series/C216 chipset familiy
3) installeer deze
4) Herstart iMac
5) pair via Bluetooth en klaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door UntamedNL op 19-08-2013 00:09 ]

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11 22:34
Wat untaimed zegt klopt precies. Had hetzelfde probleem ook en daarmee is het perfect opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
UntamedNL schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:08:
De oplossing hiervoor is:
1) start op in safe mode with network (f8 inhouden bij opstarten) --> alleen nodig als USB muis ook niet werkt!
2) ga naar site van Intel en download USB 3.0 driver: Intel USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver for Intel 7 series/C216 chipset familiy
3) installeer deze
4) Herstart iMac
5) pair via Bluetooth en klaar :)
THNX!!!
tot stap 5 gevolgd wat je zei.. moest toen meerdere keren pairen via bluetooth maar t werkt :D