Toon posts:

Hardware update Radeon HD 5450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik weet niet zeker of dit de juiste subcategorie is maar ik gok het erop mocht dit niet het geval zijn excuses.

Op dit moment zit ik op me oude computer een beetje te internetten en probeer af en toe eens te gamen. Het eerste wat me opviel is dat me computer erg verouderd is ik kan me nog herinneren dat ik WoW gewoon op redelijk FPS kon spelen op redelijke kwaliteit. Op dit moment is low nog teveel gevraagd. Ik kwam dus op het idee om mijn drivers eens te updaten gezien het feit ik dit de afgelopen 3 jaar nog geen een keer gedaan heb.

Ik heb een beetje op internet rond gekeken en een aantal zoektermen gebruikt op googlen. Ik kan helaas nog niets vinden ik heb al geprobeerd om iets te downloaden wat dus op een update leek van mijn drivers. Dit was schijnbaar geen goed idee gezien het feit ik nu niet meer op Youtube kan mijn computer crasht anders. In ieder geval dat is vervelend maar niet zo een hele grote ramp voor mij. Mijn vraag die ik eigenlijk had weet iemand toevallig welke update ik nodig heb voor een Radeon HD 5450?

Ik heb geprobeerd om even op te zoeken welke versie ik momenteel heb maar weet niet hoe dat moet iets stond mij bij van dxdiag of iets dergelijks.

Mocht iemand mij kunnen helpen en weten welke update ik nodig heb dat zou erg fijn zijn.

Ik heb mijn drivers sowieso nog nooit geüpdatet, ik weet niet of dat de game performance beïnvloed?

Hartstikke bedankt

Mvg,

p.s Sorry voor eventuele schrijf fouten ben dyslectisch.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw reactie, daar ben ik inderdaad geweest ik heb me gegevens ingevuld en dan komen er drie bestanden ik weet niet precies welke ik moet hebben en of het wel 100% de goede is.

- Catalyst Software Suite

- Latest Beta Driver

- AMD Catalyst Application Profiles

Hier ergens had ik net van gedownload en nu kan ik geen filmpjes meer afspelen.

Groetjes,

LootBoxSurvivor

Als ik het goed heb, moet je de catalyst software suite installeren. Die checked dan ook voor updates etc. Ik vind het al gek dat je die niet hebt. Want ik voor mijn amd radeon, krijg via de software suite melding van updates.

Qua het niet kunnen kijken van youtube filmpjes en pin me hier niet op vast kan te maken hebben met codeck packs. Maar ik weet het echt niet....

Maar in principe wil je de catalyst software suite. Vul wel de juiste windows etci n.

Verwijderd

Topicstarter
LootBoxSurvivor schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:31:
Als ik het goed heb, moet je de catalyst software suite installeren. Die checked dan ook voor updates etc. Ik vind het al gek dat je die niet hebt. Want ik voor mijn amd radeon, krijg via de software suite melding van updates.

Qua het niet kunnen kijken van youtube filmpjes en pin me hier niet op vast kan te maken hebben met codeck packs. Maar ik weet het echt niet....

Maar in principe wil je de catalyst software suite. Vul wel de juiste windows etci n.
Alright thanks, ik ga het gelijk even proberen. Op dit moment ben ik de "Latest Beta Driver" aan het installeren ik weet niet of dit een goed idee is?

Groetjes,

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:22

TommieW

Numa numa.

Wat bedoel je met "nu kan ik geen filmpjes meer afspelen"? Krijg je alleen maar een groen vlak?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

LootBoxSurvivor

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:32:
[...]

Alright thanks, ik ga het gelijk even proberen. Op dit moment ben ik de "Latest Beta Driver" aan het installeren ik weet niet of dit een goed idee is?

Groetjes,
Kan wel maar er kunnen bugs etc inzitten omdat het een beta driver is. Het kan wel. Maar vergeet niet dat de games die je speelt ook steeds vernieuwen en steeds hogere eisen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:33:
Wat bedoel je met "nu kan ik geen filmpjes meer afspelen"? Krijg je alleen maar een groen vlak?
Nee het beeld 'freezed' als het ware, ik kan me muis niet bewegen helemaal niets.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem zojuist gedownload en geïnstalleerd. Is het nu de bedoeling dat ik er nog iets mee moet doen? Kan hem namelijk niet vinden.

LootBoxSurvivor

Als het goed is, is alles geupdate nu.
Pagina: 1