Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Ik heb mijn polaroid tablet een tijd in de kast hebben liggen omdat ik een iPad heb gekregen. Maar nu wou ik hem weer eens gebruiken want android blijft over heersend. Maar nu ik hem opstart reset hij compleet en krijg ik een Welcome. Zo doe je dit en dat. (Gebeurt elke keer dat ik hem aanzet)

Ik heb een Soft, Hard en resetbutton reset gedaan. Niks werkt. En ik merkte dat ook de Polaroid service apps er niet opstaan. Ook kan ik geen Apps meer krijgen van de Appstore en van APK bestanden van mijn SD. ik krijg de melding dat mijn Geheugen vol is. (16 Gb sd kaart…..)

Dus ja... Heeft iemand tips?

(Het kan zijn dat ik dit in het verkeerde forum heb geplaats. Ik kom hier voor het eerst.)

• Raspbetory
Niemand?

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik zou zeggen backup je belangrijke data even naar bijvoorbeeld de cloud(als dat nog lukt) en zet daarna je tablet terug naar fabrieksinstellingen, daarmee word je rom opnieuw geflashed en heb je weer schone android, hopelijk is dan ook je probleem opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 22-08-2013 21:06 ]

-Andere hobby- -

• Raspbetory
mad_max234 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:05:
Ik zou zeggen backup je belangrijke data even naar bijvoorbeeld de cloud(als dat nog lukt) en zet daarna je tablet terug naar fabrieksinstellingen, daarmee word je rom opnieuw geflashed en heb je weer schone android, hopelijk is dan ook je probleem opgelost.
Een back up is momenteel nutteloos want alle gegevens zijn al weg. :'(
En terug zetten naar fabrieksinstellingen doet simpel weg niks.