Toon posts:

Script voor account reset.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik ben sinds kort bezig met een nieuw project, vervangen van gedateerde computers. Mijn vraag is als volgt.

De nieuwe computers worden gebruikt voor bedrijf gerelateerde trainingen. Een van de vereisten is dat, dat de opgeslagen, aangemaakte documenten e.d.. na het reboot niet meer aanwezig zijn en dat het weer met een schone lei gebruikt kan worden. Het gaat om een algemeen trainings account waarop iedereen kan aanmelden.

Is dit mogelijk met een VBScript? Windows Steady State is niet de meest ideale oplossing in mijn ogen.

Alvast bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Natuurlijk is dat mogelijk. Je kan gewoon een logoff script instellen die documenten en andere user directory's leeggooit zodra er wordt afgemeld. In combinatie met een mandatory profile blijft er dan weinig over.

Ik ben alleen benieuwd waarom je een oplossing als Windows Steady State (of Reborn) niet ziet zitten? Lijkt me juist ideaal in jouw situatie.

Je kan scripten wat je wilt maar alleen met een Reborn achtige oplossing weet je zeker dat echt alles weg is na een reboot.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Lokaal dus? Voldoet mandatory user profiles niet?

MSDN: Mandatory User Profiles (Windows)