Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 09:04
Mijn vriendin zit in een reintergratie traject, ze werkt 3x3 uur thuis met veel pijn en moeite. Eens in maand (ongeveer) moet ze voor een bezoek naar de Arbo, dit kost haar incl. reistijd ook ongeveer 2,5 uur. Een bezoek aan de Arbo is voor haar zwaarder dan het thuiswerken, dit kan ze dan na een bezoek soms niet doen.
Eens per week geeft ze haar gewerkte uren door.
Wat ik mij nu afvraag is of de Arbo bezoeken ook "gewerkte" uren zijn.

Ze mag namelijk een Arbo bezoek niet weigeren maar kan door een bezoek (vanwege de pijn) soms niet meer haar gewone uurtjes werken.

Vanaf deze maand wordt ze 10% gekort op de niet gewerkte uren, ze heeft nog een contract voor 32 uur.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat haar aan de arboarts aangeven dat een bezoek zeer veel vergt en hoe daar mee moet worden omgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:30:
Laat haar aan de arboarts aangeven dat een bezoek zeer veel vergt en hoe daar mee moet worden omgegaan?
Sluit ik mij bij aan.

Dat korten gaat over de uren waarvan de bedrijfsarts vindt dat ze wel kan werken? Zoals ik begrijp wanneer ze naar de bedrijfsarts is geweest.

Aangeven bij de casemanager hoe het zit met de reisuren naar de bedrijfsarts. Reisuren is ook voor mensen die 100% arbeidsgeschikt zijn een grijs gebied.

[ Voor 17% gewijzigd door Radical1980 op 18-08-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 09:04
Dat heeft ze al meerdere malen aangegeven, maar ze zal daar langs moeten gaan ondanks de prijs die ze ervoor betaald. Aan thuisbezoek doen ze niet...waardeloze instelling. Ze adverteren ook echt vanuit de werkgever te denken.
http://www.arboconcern.nl/?gclid=CNLymMT2iLkCFche3godRzQANQ

De verplichte vinkjes worden afgetikt en dat is het dan.
Het korten is 90% van haar ziekte uren en die wisselen dus vanwege haar gewerkte uren. Haar gewerkte uren worden 100% uitbetaald. Het lijkt mij een no go als ze door een Arbo bezoekje er op achteruit moet gaan.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Deskundigenoordeel aanvragen bij het UWV:

http://www.uwv.nl/particulieren/formulieren/AG14002249.aspx

Leg nogmaals voor aan de casemanager. Indien er geen verandering komt, geef aan dat er een deskundigenoordeel wordt aangevraagd. Omdat er kennelijk een geschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ook eens zoiets gehad, ik heb voorgesteld elke 2 weken telefonisch te overleggen en 1x in de 2 maanden fysiek op gesprek. Dat werd geaccepteerd (ik zat toen met beide benen in het gips). Ik heb de taxikosten bij mijn werkgever gedeclareerd.
Pagina: 1