Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Ik had mijn 3 maanden oude iPhone 4 8GB op marktplaats gezet vandaag om hem tegen een andere telefoon te ruilen, iemand bood mij zijn 4 maanden oude Galaxy S3 die ook als nieuw uitziet.

Qua batterij ken ik de S3, niet super maar wel oké, qua hardware is hij stukken beter dan mijn i4.

Dus 3 vragen,

- zou ik het doen? Ik vind iOS een erg fijn systeem maar heb niks tegen Android.
- heb je mods voor de s3 zodat ik Android zonder samsung zooi kan gebruiken
- wat kan ik verder qua updates vs snelheid verwachten?

Verder is het zo dat ik mijn i4 met een vodafone abo heb afgesloten, dan is dat toch wel legaal om hem te ruilen?

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Mizgala28 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:21:
Ik had mijn 3 maanden oude iPhone 4 8GB op marktplaats gezet vandaag om hem tegen een andere telefoon te ruilen, iemand bood mij zijn 4 maanden oude Galaxy S3 die ook als nieuw uitziet.

Qua batterij ken ik de S3, niet super maar wel oké, qua hardware is hij stukken beter dan mijn i4.

Dus 3 vragen,

- zou ik het doen? Ik vind iOS een erg fijn systeem maar heb niks tegen Android.
-Qua apps is er nu weinig verschil, en na enige gewenning is er weinig verschil
- heb je mods voor de s3 zodat ik Android zonder samsung zooi kan gebruiken
-Je kan een custom-rom installeren, hier heb je echter wel root voor nodig, waarbij je je garantie zou kunnen verliezen bij een defect
- wat kan ik verder qua updates vs snelheid verwachten?
De S3 is volgens mij verzekerd van Android 4.3 en ik verwacht ook de versie daarna. Verder in de toekomst wordt het erg onzeker

Verder is het zo dat ik mijn i4 met een vodafone abo heb afgesloten, dan is dat toch wel legaal om hem te ruilen?
Oui

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:34

g0tanks

Moderator CSA
Om even op die custom ROM terug te komen: mocht je het toestel een keer terug willen brengen voor reparaties, dan is het gewoon mogelijk om de originele ROM er op terug te zetten en alle sporen van het flashen te verwijderen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Aha, nou bedankt voor jullie uitleg :)

Ik ga morgen naar diegene heen om die S3 goed te bekijken en als het bevalt ga ik hem ruilen.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Daarnaast mag hardware-garantie niet vervallen als je aan de software hebt gezeten.
nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit