• kdegamer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 26-08-2013
Hallo
Tweakers Mensjes

Ik had een vraag ik zie veel mensen die een amd processor kopen een asrock 970 extreme 3 moederbord kopen.
Ik twijfel nu tussen de Asus M5A78L-M/USB3,sAM3+ moederbord en de Asrock 970 Extreme 3 sAM3+
Welke Van de twee raden jullie mij aan .
Ik doe aan video editting photoshope en game natuurlijk :D :P

• layzzzz
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 04-12 16:34
Welke onderdelen heb je nog meer? En welke features heb je nodig? Dit kan je allemaal zelf uitzoeken.

• Pixeltje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 12:06

Pixeltje

Woo-woohoo!

Je bent gewoon hetzelfde aan het doen als in je andere topics.

Sterker nog, vandaag om half 3 heb je exact dezelfde vraag ook in een ander subforum gezet. Lees je in, verschaf informatie en lees de FAQ. Die is er niets voor niets.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• larsiano
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-08-2013

larsiano

-=XTRA=-

Naast de features van een mobo heb je te maken met de chipset en hier geld over het algemeen hoe hoger het nummer hoe sneller hij is. Das een van de redenen waarom de ASRock bekend is. De key question hierbij is altijd: Wat heb je zelf al opgezocht? Iedereen het laten voorzeggen is not the way!

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:20

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Beste kdegamer, zoals reeds eerder door een collega mod gezegd, welkom op GoT, maar...

GoT is een communitie met heel veel mensen die elkaar graag willen helpen, maar daarvoor dien je zelf heb ook het een en ander te doen. Er wordt dan ook van jou verwacht dat je enig eigen onderzoek pleegt alvorens een topic te openen hier in het forum.

De vragen de jij stelt in de vandaag en gisteren in de door jou geopende topic's zijn over het algemeen door enig onderzoek van jou kant groot en deels te beantwoorden. Wanneer je na eigen onderzoek er toch niet uitkomt, ben je geheel vrij een topic te openen. In de topic start zet je de vraag stelling, maar ook neer wat jij reeds zelf hebt uitgezocht. Daarnaast geef volledige informatie, in een goed begrijpbaar verhaal, let daarbij enigszins in jouw zins opbouw.

Als laatste crossposting is hier op GoT echt niet gewaardeerd. Crossposting is het zelfde topic in meerdere subfora openen. Dit en bovenstaande is dan ook de reden waarom jouw topic gesloten wordt.

Mijn advies ga eerst zelf eens enige topics lezen hier op GoT, bekijk het advies wat je reeds hebt gekregen in de verschillende topics en wanneer nodig start een nieuw goed onderbouwd topic in begrijpelijke Nederlandse zinnen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee