Toon posts:

Windows 8.1 Drivers in Bootcamp (MBA 13" 2013)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik dus Windows 8.1 in Bootcamp geïnstalleerd en had de drivers (5.0.5033) gedownload. Als ik ze echter probeer te installeren op mijn 13" MBA 2013 zegt hij dat mijn model niet wordt ondersteund. Vervolgens had ik wat gezocht en had ik via cmd de bootcamp.msi in bootcamp/drivers/apple uitgevoerd. Toen werkte de installatie wel, maar nog steeds heb ik geen wi-fi en werkt mijn trackpad (scrollen) niet. Ook heb ik al de gewone driver van Atheros (9.2.0.105) gedownload, maar die zegt dat hij het apparaat niet kan vinden en daarna kreeg ik een IRQL_NOT_OR_LESS_EQUAL blauw scherm. Weet iemand welke driver ik kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt de 64 bit versie van Windows geinstalleerd? Ik ben geen bootcamp gebruiker maar de Windows 8 bootcamp drivers zouden het ook onder Windows 8.1 moeten doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:32:
Je hebt de 64 bit versie van Windows geinstalleerd? Ik ben geen bootcamp gebruiker maar de Windows 8 bootcamp drivers zouden het ook onder Windows 8.1 moeten doen lijkt me.
Ja, Boot Camp 5 ondersteunt namelijk geen 32-bit versies meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het inmiddels opgelost. Omdat ik Mavericks op mijn MBA had staan waren er nog steeds Wi-Fi problemen en heb ik de drivers daarom van de Apple-website zelf gedownload (dan had je namelijk 'resumable downloads'). Heb ze toen toch maar via Boot Camp geprobeerd te downloaden en na meermaals uitvallen is het gelukt en dat blijkt nu wel te werken.