Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 13:02
Hallo,

Ik ben nu in het bezit van een Acer Liguid telefoon echter deze bevalt niet, hoofdzakelijk door het gebrek aan intern geheugen.

Wat wil ik met de telefoon doen: beetje surfen op het net, whats app, soms een spelletje en het moet wel redelijke foto's maken.
Het interne geheugen vanaf 4 gig, OS android.
Bluetooth en dat soort zaken gebruik ik niet, eigenlijk niet meer dan huis tuin en keuken gebruik

Ik heb een 2e hands Sony Xperia S op het oog deze is een half jaar jong en de bon zit er nog bij. Ik kan deze kopen voor 200 euro. Is dit een redelijke prijs?

Iemand nog tips voor evt een andere telefoon?

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kijk eens naar de LG Optima serie.

Stuk goedkoper dan Samsung en werkt prima. Veel intern geheugen zodat deze niet ze snel vol is (had ik een probleem mee met de Samsung Ace)

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:39

DjVe

Hatsaflats!

Samsung Ativ S is nieuw voor €212 te bestellen, maar is wel een WP8 toestel.

• yep123
Hoi,

bedankt voor de reacties alvast, maar kan iemand mij wat vertellen over de Sony Xperia S, vooral of de prijs van 200 euro een beetje redelijk is.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=acer+liquid
Welke liquid heb je? (anders weet ik niet wat de verbetering is tov je huidige telefoon)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• yep123
Quacka schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:45:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=acer+liquid
Welke liquid heb je? (anders weet ik niet wat de verbetering is tov je huidige telefoon)
Ik heb een acer Liquid Metal S120

• Quacka
Qua telefoon een grote verbetering. Processor is een stuk sneller, 2x zoveel werkgeheugen, groter scherm + resolutie. Bouwkwaliteit is goed. Ik heb alleen geen verstand van tweedehandsprijzen.

Ook tov andere nieuwe telefoons kan de telefoon prima mee. Ik weet dus alleen niet of je voor dit geld een betere telefoon kunt krijgen op de 2e hands markt.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 23:11
yep123 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:30:
Hoi,

bedankt voor de reacties alvast, maar kan iemand mij wat vertellen over de Sony Xperia S, vooral of de prijs van 200 euro een beetje redelijk is.
Zoek via de PW gewoon wat reviews ;)

• yep123
Nou,

Ik heb het forum wat doorgespit maar daar wordt ik niet vrolijk van, veel klachten over accuduur etc. denk dat ik er maar vanaf zie.
ben nu naar het kijken naar een Sony Experia L, deze kan ik voor 150 euro krijgen, eerst maar even op onderzoek uit over deze telefoon.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Wat dacht je van de Yarvik Ingenia X1?

Prima telefoon, alleen wel groot met een vrij lage resolutie, al is deze resolutie vrij normaal in jouw budget maar er zit wel een verouderde Android versie erop, verder heb je nog een Xperia Go en daar kun je via via Android 4.1 erop zetten maar die telefoon heeft maar 512mb ram en is vrij klein (3.5")

Anders de Lumia 620 of 520 maar die hebben WIndows Phone 8.

Verder kun je voor den 2de hands Nexus 4 zoeken, die krijgt zeker weten Android 5 en voor de rest ben je altijd up to date ermee omdat het kale stock Android versie draait.

• Quacka
of voor 255 de huawei G615
pricewatch: Huawei Ascend G615 Zwart

De yarvik heeft een kleine commuity. Dat is een nadeel bij budget-telefoons. Vaak krijg je na een tijdje namelijk de wens voor custom roms. Die zou ik dus niet nemen.

[ Voor 36% gewijzigd door Quacka op 18-08-2013 13:24 ]

• yep123
Helaas, de Sony Experia L is aan mijn neus voorbij gegaan.

Ik ben nu bezig met een iphone 4 16 gig voor 200 euro, HTC ONE X 32 gb voor ong 210 euro of toch een nieuwe LG Nexius 4x HD voor 250 euro.

Gr

• Quacka
die laatste bestaat niet.
Je hebt een (LG) Nexus 4, en je hebt een LG Optimus 4X HD. Jij hebt het over de laatste.

Verwijderd

Ik kan je http://swappa.com ten zeerste aanbevelen voor de aankoop van een tweedehands Android toestel. De toestellen die daar te koop staan, zijn in prima staat en je mag er zeker van zijn dat het hier niet om een gestolen toestel gaat. Swappa is trouwnes de officiële "Vraag&Aanbod" van XDA Developers.

• yep123
Quacka schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:59:
die laatste bestaat niet.
Je hebt een (LG) Nexus 4, en je hebt een LG Optimus 4X HD. Jij hebt het over de laatste.
Klopt helemaal

• yep123
Hallo,

Nog steeds geen keus kunnen maken, heb nu wel een optie op een Samsung S3 9 maanden jong bon erbij enz. Ik kan deze voor 210 euro kopen.
Is dit een beetje een goede telefoon, en is het een goede prijs?

Gr
Pagina: 1