Toon posts:

Projector: Hoe 3D Bluray afspelen via PC ->Projector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, heb een vraagje.

Ik heb een Optoma GT750xl 3d projector aangeschaft via Marktplaats en heb The Hobbit Bluray 3D via Bol.com gekocht. Nu wil ik deze film via mijn pc afspelen, met behoud van de 3D effecten.
Ik heb dus - legaal - de 3D Bluray van The Hobbit ge-dl-ed, en probeer deze nu af te spelen via de projector.
Dit doe ik met XBMC versie 12. En, daar gaat het dus fout? Ik zie gewoon een 2D film, is natuurlijk niets mis mee, maar ik wil graag 3D zien.
Mijn projector staat goed ingesteld denk ik, Half-SBS films speelt de projector wel in 3D af en zien er ook goed uit. Alleen deze film lukt dus niet. Is dat een bekend probleem, geld dit voor alle 3D Bluray films als je die via je pc af wilt spelen via de projector?

Oh ja, ik mount de ISO met daemon Tools, dus voor XBMC zou het er uit moeten zien als een echte Bluray schijf?

Verwijderd

Weet je zeker dat v12 geschikt is voor 3D. Op het forum zie ik wel meer problemen met de codex: http://xbmc.org/xbmc-13-gotham-april-and-may-cycles/ Hier hebben ze het over versie 12.2 iig.