Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget Internet/multimedia/office laptop

Pagina: 1
Acties:

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 00:00
Beste leden, graag zou ik jullie mening lezen over (onderstaande) budget internet laptops. Ik heb op dit moment naast mijn desktop een HP Compaq 6820s. Deze draait al een jaar of 5 a 6 en is toe aan vervanging.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Thuis op de bank, internetbankieren, surfen. Er word nu ook dagelijks met office gewerkt. Af en toe een filmpje op kijken. Er word nooit op gegamed. Daarnaast werkt mijn vrouw regelmatig vanuit huis. zij maakt via internet verbinding met haar desktop omgeving op het werk, dit gebeurd via Citrix.

Budget
Het budget is 300~400 euro.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Veel nee, ik wil de laptop wel mee kunnen nemen als mij dat uit komt. Dit zal niet dagelijks zijn. Gewicht is echter wel van belang omdat de laptop (voornamelijk door mijn vrouw) veel op schoot word gehouden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb zelf het idee dat een 14 inch laptop ideaal zou zijn. ik vind 15.6 ook zeker acceptabel. Ik ben tot dus ver zeer tevreden over onze 'oude' HP. Echter ben ik niet merk gebonden. Acer spreekt mij het minst aan van alle merken.

Eigen onderzoek

Uit mijn zoekwerk zijn de volgende laptops naar voren gekomen:

- Asus-f501a-xx339h
- Inspiron 15
- HP Chromebook

Ik twijfel zelf tussen de Asus en de Dell, dit omdat ik het moeilijk vind de belangrijke zaken zoals;
cpu, ram, hoeveel cells accu, scherm, met elkaar te vergelijken.

Ik hoop dat dit topic voldoet aan de eisen, wanneer dit niet het geval is kan ik het natuurlijk verder aanvullen.

Verwijderd

Beste Koen,

http://tweakers.net/price.../322136;333910/categorie/

deze lijken mij beide geschikt, Hp heeft 2 jaar garantie.