Spotify Offline afspeellijst verbruikt data Vodafone iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hi, ik heb Spotify enkele playlists "Offline beschikbaar" gemaakt op mijn iPhone, maar toch verbruikt 'ie dataverkeer viel me op.

En dat kan best aantikken. Ik vond het al gek dat ik 4GB per maand aan data verbruikte, dus ging kijken waar het aan lag.

Het staat sowieso op mijn telefoon, want in Vliegtuigmodus speelt 'ie wel gewoon alles af. En als ik door gebied rijd met slecht bereik, speelt 'ie alles prima af.

Ik heb een iPhone 5 bij Vodafone. Geen idee waar 't aan kan liggen. Iemand anders enig idee? Iemand die 't zelfde heeft?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 13:17
Wat ik wel eens gezien heb bij mezelf is dat, ondanks dat je een offline playlist afspeelt, je toch aan het streamen bent (schijnt iets te maken te hebben met de kwaliteitsettings, maar nooit echt kunnen achterhalen). Ik zelf zorg daarom er altijd voor dat ik de app zelf in offline modus zet voordat ik afspeel. Dan weet je 100% zeker dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Zelf heb ik ook een iPhone 5 (iOS 6.1.4) met een Vodafone F&F abonnement, en nergens last van. Bij instellingen heb ik zowel het streamen als synchroniseren op "extreem" staan. Staan die twee instellingen bij jou misschien ieder op een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Heb beide nu gisteren en vandaag op Extreem ingesteld en opnieuw laten syncen, maar nog steeds gaat 't niet goed.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je moet spotify zelf gewoon even op offline zetten.