Zou er in de pricewatch voor monitoren/tv's een slider met dikte van de bezel kunnen? Het lijkt me handig voor mensen die eyefinity of surround willen, Of voor mensen die van dunne bezels houden.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Dat onthoud ik vanaf nu, Bedankt voor de nette uitlegGlaanie schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:11:
We hebben twee specificaties bij Televisies genaamd 'Bezelbreedte (bovenkant)' en 'Bezelbreedte (zijkant)'. We zijn er echter achtergekomen dat deze specificaties bizar slecht te vinden zijn, waardoor een filter ook nutteloos is. Ter illustratie, er zijn momenteel 32 televisies die deze specs hebben ingevuld en dat op bijna 1000 tv's met prijs, is dat veel te weinig om een filter voor aan te zetten.
Bij monitoren zijn deze specs niet aanwezig en wat mij betreft blijft dat ook zo, gezien de ervaringen bij televisies.
Wat mijn collega zegt, bumpen is niet nodig. We lezen alles en proberen zo snel mogelijk een reactie te geven, wat op vragen die in het weekend zijn gesteld wat langer zal duren dan anders. Mocht je na een week of twee nog steeds geen reactie hebben gehoord, mag je wat mij betreft bumpen, maar eerder is zeker niet nodig.
Edit: en een gratis titelfix
Sorry, werd ongeduldigMisha schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:19:
Bumpen is niet nodig. Je hebt het topic op een zaterdag geopend. Ook wij hebben weekendjes vrij
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq