Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices gekocht om via mijn tablets (ipad en android) en mijn andoid mobiel spotify te kunnen luisteren op stereo.

Nu lukt het connecten met mijn ipad prima en ik ontvang de spotify haar zuiver op mijn stereo alleen wil ik ook spotify via mijn androids afspelen en dat lukt niet want spotify kan via bluetooth via android geen contact maken met die adapter.

Heeft iemand anders daar ook ervaring mee en misschien een oplossing voor.

thanks
Hans

Verwijderd

Volgens de Logitech specs. moet hij overal mee kunnen verbinden? Het lijkt me hier logisch dat er dus vanuit Android geen ondersteuning is voor audio / Streaming via BT of dat BT niet compatibel is? Wat heb je hierover al kunnen vinden? Welk Android apparaat heb je en welke software versie? En kan het apparaat de Logitech BT wel zien?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een samsung s3 en als ik daar de logitec op zoek vind ik hem wel in het normale BT schermpje.

ik heb een asus transformer (een van de eerste met up to date OS) en als ik daar de logitec op zoek vind ik hem niet in het normale BT schermpje.

Ik heb de logitec aangeschaft om er muziek mee te kunnen streamen van mijn android apparaten naar mijn speakers maar dat heb ik nog niet werken gekregen, zelfs niet met winamp.

Je zou toch muziek moeten kunnen streamen van je mobiel naar die Logitec adapter?

thanks Larsiano