Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik heb niet de nieuwste versie van maps omdat mij die niet beviel dus ik het de laatste versie tot de afgelopen nieuwste update.

Ik ben benieuwd of jullie het wel lukt, ik probeer een route te plannen van Groningen naar Arvika (zweden)
ik kom op 1168KM 13 uur en 3 minuten.

MAAR dat gaat met de boot/veerpont. Dat wil ik niet ik wil via Kolding in Denemarken en dan over de tol brug.

Ik krijg dit echter niet voor elkaar, ik ben er al uren mee bezig maar ik kan met geen mogelijkheid de route wijzigen en hem de door mij gekozen route laten volgen.

Ik kan wel via maps op de pc de route aanpassen (punt verslepen) en dan daar een link van maken en die openen in maps maar dan pakt hij weer de veerpont. Als ik in Maps de optie tolwegen vermeiden doe, gaat hij tot Travemude en daar weet hij het niet meer en gaat dan gewoon recht door de zee.

Hoe krijg ik de route die ik wil?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

https://maps.google.com/m...mrsp=1&sz=7&via=1&t=m&z=6

als ik deze open blijft hij het via punt gebruiken?

oh wacht, dit is via de browser versie.. je wil de app...

[ Voor 12% gewijzigd door leuk_he op 17-08-2013 20:35 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
leuk_he schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:32:
https://maps.google.com/m...mrsp=1&sz=7&via=1&t=m&z=6

als ik deze open blijft hij het via punt gebruiken?

oh wacht, dit is via de browser versie.. je wil de app...
ja
als ik deze link open op mijn mobiel verandert hij hem automatisch in de route met de veerboot