ik wil samen met mijn vader een pc bouwen voor hem. ben er redelijk onervaren mee dus wil ik graag jullie advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
mijn vader wil graag vakantie filmpjes editen pinnacle ook is ie vaak bezig met oude foto's in scannen en bewerken met photoshop.
daarnaast wilt hij ook af en toe een spelletje spelen hij speelt medal of honor COD en straks misschien crysis en/of farcry
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 500
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
cpu
cpu koeler
ram
kast
psu
hdd's genoeg en een ssd krijgt ie voor zijn verjaardag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
het liefst een atx formaat omdat dat makkelijker upgraden is met gpu en hij wilt graag ruimte hebben voor SLI of crossfire.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
mijn vader wil graag vakantie filmpjes editen pinnacle ook is ie vaak bezig met oude foto's in scannen en bewerken met photoshop.
daarnaast wilt hij ook af en toe een spelletje spelen hij speelt medal of honor COD en straks misschien crysis en/of farcry
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 500
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
cpu
cpu koeler
ram
kast
psu
hdd's genoeg en een ssd krijgt ie voor zijn verjaardag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
het liefst een atx formaat omdat dat makkelijker upgraden is met gpu en hij wilt graag ruimte hebben voor SLI of crossfire.