Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534172

Topicstarter
Yo Hallo Welkom Tweakerss
Ik ben van plan om een Asus M5A78L LE,sAM3+ Moederbord te bestellen alleen ben ik bang dat ie niet in mijn game behuizing past Cooler Master K-380 with Window

Heeft iemand hier ervaring mee?
En kan me hellpe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Ehh... misschien kan je het opzoeken bij de specs van je kast?

Zucht... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:23

InFamous

excommunicado

Ja hoor past prima, dit had je zelf op internet ook wel kunnen vinden.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-05 16:08
Anoniem: 534172 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:46:
Yo Hallo Welkom Tweakerss
Ik ben van plan om een Asus M5A78L LE,sAM3+ Moederbord te bestellen alleen ben ik bang dat ie niet in mijn game behuizing past Cooler Master K-380 with Window

Heeft iemand hier ervaring mee?
En kan me hellpe?
Kdegamer heb je in je vorige topic all reacties doorgelezen?

Je opent nou allerlei topics met verschillende vragen terwijl je mischien eerst eens je eerste topic af moet handelen. 8)7 8)7

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-05 08:51

Bolletje

Moderator Harde Waren
Beste kdegamer. Ten eerste welkom op GoT!
Je hebt nu in een korte tijd meerdere topics aangemaakt met vragen die je hebt over hardware. Wat daarbij opvalt is dat de vragen zeer basaal zijn. Nu is dat op zich nog niet zo'n probleem. Wat wel storend is, is dat het lijkt dat je zelf weinig inzet hebt getoond om eerst tot een antwoord te komen.

Wat heb je bijvoorbeeld bij de vraag uit dit topic opgezocht? Wat zijn de maten van het moederbord (er zijn standaarden daarvoor; mATX, ATX, mITX etc). Ook wordt er bij de behuizing aangegeven welke moederborden er in passen. Met die twee eigenschappen - beide te vinden in pricewatch van Tweakers, maar uiteraard ook op de website van de fabrikanten - kan je kijken of de combinatie klopt.

Zoals gezegd komt dit tekort aan inzet ook voorbij bij je andere topics. Vandaar dat die ook gesloten zijn. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd mij en mijn collega's bereiken via bericht.

Dit topic is gesloten.