Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-08 13:45
Beste tweakers,

Ik ben in het bezit van een Asus Transformer Infinity.

In het begin was ik behoorlijk content met de tablet. Maar hij wordt steeds trager, ik word er soms horendol van. Nu heb ik gelezen dat het trager worden, veroorzaakt wordt door het gebrek aan het een flash trim commando. En om een progje met het trim commando te installeren moet de tablet geroot worden. Android 4.2.2 zou het ingebouwd hebben, maar wanneer deze komt.....

Nu heb ik hier geen ervaring mee. Kan een van jullie met wat advies geven welke root het beste werkt? Merkte je veel verschil? Ik heb wel eens gehoord over bricken, is deze kans nog steeds aanwezig? Of nihil?

Bedankt voor het advies/tips....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
lmijnen schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:31:
Beste tweakers,

Ik ben in het bezit van een Asus Transformer Infinity.

In het begin was ik behoorlijk content met de tablet. Maar hij wordt steeds trager, ik word er soms horendol van. Nu heb ik gelezen dat het trager worden, veroorzaakt wordt door het gebrek aan het een flash trim commando. En om een progje met het trim commando te installeren moet de tablet geroot worden. Android 4.2.2 zou het ingebouwd hebben, maar wanneer deze komt.....

Nu heb ik hier geen ervaring mee. Kan een van jullie met wat advies geven welke root het beste werkt? Merkte je veel verschil? Ik heb wel eens gehoord over bricken, is deze kans nog steeds aanwezig? Of nihil?

Bedankt voor het advies/tips....
fstrim zit pas in android 4.3 daar wil je niet op wachten als je geen nexus device hebt, aangezien de kans klein is dat deze gaat komen voor jou device.

voor rooten kan je het beste XDA checken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2094746

Strava