ScanJet 5300C drivers, hellup!

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:18
Na mijn PC opnieuw geinstalleerd te hebben kwam ik erachter dat ik de software voor mijn HP ScanJet 5300C kwijt ben. Overal gekeken, maar ik kan de verdomde CD nergens meer vinden.

Wie kan mij er weer aan helpen? Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Op de website van HP kun je het niet downloaden...

omniscale.nl

• posttoast
Ik heb ook heus zelf wel eerst gezocht, maar de Precision Software die nodig is om te kunnen scannen kan alleen besteld worden op CD-ROM. Dus als het even kan wacht ik liever op een vriendelijke Tweaker (en dat rijmt nog ook!).

omniscale.nl

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
i know the problem. Ik heb er ook eentje en ik heb gelukkig de cd nog wel. Probleem is ik wil een nieuwere versie en de engelse, want ik heb nu de nederlandse (p).
Die moet je alleen bestellen, en ik vraag me af of dat gratis is. Ik denk het niet, hp kennende.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Wil je het dan ook naar mij sturen :)

Echte onzin site die van HP. Eerst kon je het alleen bestellen middels een creditcard en nu moet je naar het buitenland bellen....waardeloos. Er zat nieteens een 2000 CD bij!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
Op dinsdag 05 juni 2001 19:21 schreef Jamez_Joint het volgende:
Wil je het dan ook naar mij sturen :)

Echte onzin site die van HP. Eerst kon je het alleen bestellen middels een creditcard en nu moet je naar het buitenland bellen....waardeloos. Er zat nieteens een 2000 CD bij!
uhm 2000 :?? je bedoeld toch niet windows 2000 want die software is voor win9x/nt/2k compatible. Das het probleem niet, alleen de taal (naja bij mij dan ) >:)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Sorry

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 19:27 schreef drZymo het volgende:

[..]

uhm 2000 :?? je bedoeld toch niet windows 2000 want die software is voor win9x/nt/2k compatible. Das het probleem niet, alleen de taal (naja bij mij dan ) >:)
Nou als je die dan zou willen mailen ... ben ik weer blij. Bij mij zat er alleen een gare Win9x/Me cd bij en een MAC cd. Geen 2000.

Verwijderd

ik heb de cd hier nog ergens liggen als het goed is. Mail me maar even op simon62@casema.net dan zal ik even zoeken.

• posttoast
Ik heb een mailtje naar je gestuurd Meester, alvast bedankt!

omniscale.nl

Pagina: 1