Beste tweakers,
Het is alweer een tijd geleden dat ik een geheel systeem samen heb moeten stellen.
Dit keer wil ik voor mijn vriendin een redelijke game pc samen stellen.
Denk aan spellen als The Sims 3 en World Of Warcraft als spellen.
Hiervoor is dus geen high-end gaming systeem nodig, maar wil ik wel een fatsoenlijk systeem samenstellen.
Zelf ben ik altijd gebruiker geweest van Intel processoren en Nvidia videokaarten (omdat ik nooit anders heb gehad, ben ik hier vertrouwder mee), maar om veel kosten te besparen wil ik toch een systeem samenstellen met AMD.
Het volgende systeem heb ik samengesteld:
Ik had gezien op verschillende websites dat de Radeon HD 6670 te vergelijken is met de GTX 550 van Nvidia. Gezien ik weinig verstand van de Radeon kaarten heb, vergelijk ik ze altijd met Nvidia om te kijken welke klasse kaart ik nu eigenlijk bekijk.
Mijn vraag is nu eigenlijk of dit systeem wel kan. Past dit wel? Werkt dit samen?
Ook leek de AMD FX 8320 Black Edition mij een goede kaart. Klopt dit?
Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.
Bij voorbaat dank ik jullie allen,
Maiko
Het is alweer een tijd geleden dat ik een geheel systeem samen heb moeten stellen.
Dit keer wil ik voor mijn vriendin een redelijke game pc samen stellen.
Denk aan spellen als The Sims 3 en World Of Warcraft als spellen.
Hiervoor is dus geen high-end gaming systeem nodig, maar wil ik wel een fatsoenlijk systeem samenstellen.
Zelf ben ik altijd gebruiker geweest van Intel processoren en Nvidia videokaarten (omdat ik nooit anders heb gehad, ben ik hier vertrouwder mee), maar om veel kosten te besparen wil ik toch een systeem samenstellen met AMD.
Het volgende systeem heb ik samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 134,45 | € 134,45 |
| 1 | Gigabyte GA-78LMT-USB3 | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 6670 1GB GDDR5 Low Profile | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,99 | € 55,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1066D3N7/4G | € 35,21 | € 35,21 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Cooler Master B Series B600 | € 47,30 | € 47,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 433,75 | |
Ik had gezien op verschillende websites dat de Radeon HD 6670 te vergelijken is met de GTX 550 van Nvidia. Gezien ik weinig verstand van de Radeon kaarten heb, vergelijk ik ze altijd met Nvidia om te kijken welke klasse kaart ik nu eigenlijk bekijk.
Mijn vraag is nu eigenlijk of dit systeem wel kan. Past dit wel? Werkt dit samen?
Ook leek de AMD FX 8320 Black Edition mij een goede kaart. Klopt dit?
Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.
Bij voorbaat dank ik jullie allen,
Maiko
[ Voor 3% gewijzigd door Moriar op 17-08-2013 14:06 ]