Op de website van Fonq staat dat je een gratis brikettenstarter krijgt bij aankoop van een Weber 47 Premium barbecue. Deze kost dan € 199,- en deze week krijg je er zelfs een gratis hoes bij.
Maar als je de normale Weber 47 premium bekijkt op Fonq, waar geen gratis brikettenstarter bij zit is de prijs € 169,95.
Zo gratis lijkt me de brikettenstarter niet.. is dat niet een beetje gek?
Helaas is Fonq vandaag niet bereikbaar, want anders had ik ze wel even gebeld.
En tot maandag wachten is ook niet echt een optie omdat je met de kortingskode PRESALE2013 nog eens extra 10% korting krijgt deze week.
Ik verwacht dat ik niet veel rechten hebt in zo'n situatie, maar zou Fonq de brikettenstarter gratis leveren als ik de gewone zou bestellen en Fonq erop wijs dat ze adverteren met een gratis brikettenstarter?
Maar als je de normale Weber 47 premium bekijkt op Fonq, waar geen gratis brikettenstarter bij zit is de prijs € 169,95.
Zo gratis lijkt me de brikettenstarter niet.. is dat niet een beetje gek?
Helaas is Fonq vandaag niet bereikbaar, want anders had ik ze wel even gebeld.
En tot maandag wachten is ook niet echt een optie omdat je met de kortingskode PRESALE2013 nog eens extra 10% korting krijgt deze week.
Ik verwacht dat ik niet veel rechten hebt in zo'n situatie, maar zou Fonq de brikettenstarter gratis leveren als ik de gewone zou bestellen en Fonq erop wijs dat ze adverteren met een gratis brikettenstarter?