Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Z906 Logitech.. of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• hosttech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-04 19:17
Oi oi,

Als liefhebber (maar niet kenner) van wat meer bass en beter filmgeluid in de woonkamer (ong 5x6 meter) ben ik al een tijdje op zoek naar een leuk geluidssetje voor op te hangen. Deze wil ik aansluiten op PC, TV en in de toekomst evt bluray/geluidshifi'tje.

Gezien mijn beperkte budget van 200 - 300 euro is mijn oog gevallen op het 'THX' 5.1 systeem van Logitech (Z906), aangezien ik ooit de voorganger (Z5500) op spelconsole/pc heb gehad en daar tevreden over was.
Maar wellicht denk ik t mainstream en zijn er prima gelijkaardige of betere systemen/setjes die ik beter in m'n woonkamer ophang voor meer geluidservaring.

Tips of suggesties zijn dus welkom :) _/-\o_

Verwijderd

De Logitech Z-5500 heeft idd behoorlijke bas maar over de algemene geluids kwaliteit was ik zelf niet zo te spreken helaas. Maar hier mag iedereen zijn eigen mening over hebben. Voor de PC zijn er niet veel 5.1 sets meer te vinden op dit meoment. Maar hiervoor in de plaats kan je net zo goed een 5.1 HiFi systeem halen, in gebruik zal je weinig tot geen verschil merken!
Ik zou hier ook eens rond kijken: http://tweakers.net/categ...MQXZaYo2QVrQQ0wEwptra2FgA

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool