Ik ben het niet geheel eens met hoe de conclusie is geschreven. Heel veel van wat Arnoud schrijft is namelijk persoonlijk.
Ik (en vele anderen met mij) heb namelijk helemaal geen notificatiescherm nodig, want het startscherm IS eigenlijk gewoon het notificatiescherm! Als je er een notificatiescherm in gaat zetten, verdwijnt heel het nut van het startscherm. Ik (en vele anderen met mij) zijn juist heel blij dat er maar 1 hoofdvolume is, want als ik mijn volume harder denk te hebben gezet en het blijkt niet mijn ringtonevolume te zijn, heb ik wellicht gesprekken gemist. Bovendien vind ik (en vele anderen met mij) het juist heel handig dat ik niet 3 verschillende volumes hoeft in te stellen. Daarom had er voor de hele alinea "voor wie erom geeft" moeten staan. Dit is absoluut niet objectief geschreven.Ook blijven veel irritaties in Windows Phone 8 overeind. Veel daarvan zijn al lang bekend, zoals het ontbreken van een verzamelplek voor notificaties, het feit dat de telefoon alleen een hoofdvolume heeft, waardoor de ringtone en de muziek altijd even hard staan en, voor wie erom geeft, het ontbreken van zaken als vpn.
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!