Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik gebruik de optie om via een Google account mijn telefoon apps en contacten ed. te syncen/backuppen. Ik heb 2x een i9000 1x een i9505 en 1x een Nexus 7. En ik heb meerdere betaalde apps die ik op alle toestellen gebruik.
Het probleem is dat bij elke installatie van een (custom)ROM op een toestel, er naast de contacten en betaalde apps die ik wel wil, ook een shitload aan gratis apps en bloatware terug geïnstalleerd wordt. Allemaal apps die in het verleden ooit eens zijn geïnstalleerd. Maar allang niet meer worden gebruikt.
Bij mijn S4 worden er ook delen van de standaard Samsung bloatware weer terug geïnstalleerd.

Is er een manier om zelf te bepalen van welke, specifieke Apps en contacten er via mijn Google account een backup wordt gemaakt? ....En dus ook weer terug wordt geplaatst?

Of moet ik dan aan de slag met een Titanium pro oid. en dan gewoon het hele Google backup gebeuren uitzetten?

Het Google account zelf is 1 groot doolhof van instellingen en functies, waarbij het volgens mij de bedoeling is, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb het iig. nog niet kunnen vinden.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF