Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Bovenaan een topic ook paginaweergave

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik zou het zeker aanprijzen als er bovenaan de een topic ook een paginakeuze wordt geplaatst, als drop down. Puur vanwege het feit dat je anders minstens drie keer zo veel moet scrollen vergeleken op een normale desktop.

Dus daarom het verzoek om in de responsive-versie bovenaan (bij voorkeur rechtsboven) ook een paginakeuze te tonen, bovenaan een topic.

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 17-08-2013 12:37 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Ik zou ook graag de paginering bovenaan zien, maar we hebben er niet echt ruimte voor, zeker op pagina's met een grote titel, gekoppelde onderwerpen en veel pagina's neemt het gewoon erg veel ruimte in beslag.

Daarnaast zou de paginering dan boven de 'rapporteer' en 'bookmark' linkjes komen, wat ook niet erg fraai is. Uiteraard zou je hem met javascript kunnen verplaatsen, maar dat willen we liever niet, er wordt al best veel JS uitgevoerd voor responsive.

Misschien dat we iets kunnen doen met een linkje waarmee je in 1 keer naar beneden kan scrollen...

Maar afgezien van de problemen en de reden waarom we het niet voor iedereen aan willen zetten; YES YOU CAN!! :P We zijn deze iteratie bezig geweest met de paginering en het is met de nieuwe paginering (die 27aug online komt) wel mogelijk om deze met custom-css bovenaan te forceren:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#forumheading .pagecounter {
    display: block;
    float: left;
    margin-bottom: 10px;
}

.topic_actions .action_list {
    clear: both;
}

Dit werkt dus pas na de volgende release, 28 aug, maar dan heb je wel de paginering bovenaan :)

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Zo te zien werkt deze *hack* niet meer na de aanpassing van de navigatie, sinds de vorige iteratie?
Valt dit nog te fixxen?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Volgens mij moet je ipv .pagecounter nu .pageDistribution gebruiken, maar pin me daar niet op vast :P

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Opgelost met:
code:
1
2
3
4
5
#forumheading .pageIndex {
    display: block;
    float: right;
    margin-bottom: 10px;
}

_/-\o_

• Misha
Sweet. Lijnt bij mij niet helemaal netjes uit, but it will do!

• Misha
Iemand een suggestie hoe we dit goed kunnen gaan weergeven? Ik wil het eigenlijk standaard hebben :)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Als je nu het handje bij rapporteer klikbaar maakt en de tekst verwijderd (volgens mij weet iedereen wel wat het handje doet, of evt haal je juist het icoon weg, de rest is ook enkel tekst.) dan hou je recht best ruimte over om het te plaatsen. Dan wel enkel als teksts en niet me dezelfde opmaak als beneden. Je zou er ook aan kunnen denken om enkel de huidige pagina en vorige en volgende weer te geven. Dat zijn toch de 3 interessantste knopjes) en de tekst van vorige en volgende kan ook wel weggelaten worden.

dus bijv.
code:
1
Rapporteer * bookmark * Postreminder       <  12 >

Weet alleen niet of dat op alle devices makkelijk past

[ Voor 5% gewijzigd door Maverick op 07-11-2013 12:31 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik denk dat die acties het beste in een dropdown geplaatst kunnen worden, net als de forum-quicklinks e.d.

Bla bla bla...

Pagina: 1