Wel beeld geen geluid via reciever

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534239

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraag over het aansluiten van mijn digitale tv ontvanger(UPC mediabox HD). Ik heb die via een hdmi kabel aangesloten op mijn reciever(Pioneer vsx-422) en van de reciever naar me tv met hdmi. Nu heb ik dus wel beeld maar geen geluid. Hoe kan ik dot oplossen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Ingesteld dat geluid via HDMI Out moet gaan in de UPC Mediabox en ook ingesteld op een formaat dat de receiver kan begrijpen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De mediabox ging altijd met hdmi kabel naar de tv. Toen had ik wel geluid. Maar hoe kan ik dat veranderen, als dat eventueel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kan deze versterker wel audio via HDMI verwerken of is het pass through? Ik zelf heb namelijk een Pioneer versterker VSX-917V die alleen pass through ondersteund.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja want ik kreeg het bij me vorige digitale ontvanger wel voor elkaar.

Die heb ik net gevonden erover:
Dankzij HDMI kun je deze receiver gebruiken om 3D-video's van een Blu-raydisc te bekijken. Andere handige functies zijn onder andere Stand-by Pass Through en Audio Return Channel voor bijvoorbeeld tv's met ingebouwde DVD-speler of tuner.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 534239 op 17-08-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:38

Freakie1NL

Grote Baas

Heb je bij Pioneer geen optie om het ingangs signaal te bekijken, misschien dat we daar wijzer van worden.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou niet weten hoe dat moet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

zelfde probleem met die mediabox hier bij mijn buren op een samunsung cinema set ook vaak geen geluid en soms zelfs geen beeld terwijl alle andere dingen welk goed werken. Bij hem was het naar vermoeden een combinatie van een handshake en kabel probleem. Na een beter afgeschermde kabel en alles van auto naar harde instellingen gezet te hebben werkt het (meestal.....) wel
Pagina: 1