Toon posts:

hoe kan de Geforce2mx 200/400 nou slomer zijn?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb een tijd geleden een geforce2mx gekocht.
waarna een lange tijd plezier hij kapot gegaan is, en de garantie was verlopen.

dus ik heb gisteren een GeForce2mx 200 gekocht, maar zoals te zien was was hij een HEEL stuk slomer!!!! normaal haalde ik bij mij ouwe geforce2mx met gemak 70fps bij een spel, en deze haalt maar 30fps.

en na een 3dmark 2000 test blijkt dat hij 1000 punten minder hebt :(, en bij 3dmark 2001 700 punten minder.

maar hoe kan dat nou, of moet ik 1 van de andere detonator drivers installen??
was de 200/400 serie niet verbeterd en sneller?!

kan iemand mij helpen???
alvast bedankt.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

De MX200 is idd trager dan de originele. De MX400 is zou iets sneller moeten zijn, maar nie heel veel.

Verwijderd

de 400 is iets sneller als de mx2...de 200 is trager omdat ie kreupel is gemaakt...een beetje zoals de tnt2 en de m64/vanta...

btw de mx2 is er nog niet zo lang...hoe krijg je die nu al versleten?...en buiten garantie?... :?

Verwijderd

Dat was niet slim om niet vantevoren even een testje te lezen. De 200 heeft namelijk maar de halve bandbreedte. Dus SDR 64 bits. Eigenlijk alleen bedoeld voor oem, als vervanging van de TNT2... en even snel ;(

Terugbrengen als het kan of ruilen voor een gewone 'oude' MX (of MX400 maar die is stukkie duurder)

Verwijderd

Goh hoe kreupel kun je een kaart maken. De gforce2 mx is een kreupele versie van de gforce 2, en van die kreupele versie maken ze er eentje die nog kreupeler is. Lijkt wel of er bij elke versie van nvidia 1 extra kreupele versie bijkomt. Tnt1 geen kreupele versies. Tnt2 1 kreupele versie (m64) gforce 2 kreupele versies. Hmm volgende stap 3 kreupele versies?? :)

Verwijderd

Ik heb me inderdaad ook verkocht op een MX 200, dat ding is niet vooruit te branden! :(

Ik was niet echt into videokaarten op dat moment en dacht toch wel een redelijke kaart aangeschaft te hebben. Nou zelfs mijn 8MB Voodoo3 loopt sneller!

Heb alle type drivers wel zo'n beetje gehad, alle windows versies en heb toch wel een aardig systeem; ik ga voor een andere kaart...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Een tijd geleden een GF2 MX gekocht zei je..
Dat kan toch niet langer zijn dan een jaar ofwel ?

Of zijn die dingen er alweer zo lang ?

Na ja, boeie verder ook.. :)

(Ivm met 1 jaar garantie)

Verwijderd

Inruilen die kaart en voor het geld een echte GF2MX nemen, of natuurlijk een Radeon/KyroII !

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35
Ja ik vindt de Kyro II wel rulen voor die prijs!

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry ik begrijp er allemaal nie zo veel van.

dus ik moet die kaart ruilen en een geforce2mx of een geforce2mx 400 nemen.

welke van de 2 is de beste/snelste, dan weet ik gelijk welke ik moet nemen.:)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:04
Op dinsdag 05 juni 2001 21:58 schreef Da_SpOoFeR het volgende:
ja sorry ik begrijp er allemaal nie zo veel van.

dus ik moet die kaart ruilen en een geforce2mx of een geforce2mx 400 nemen.

welke van de 2 is de beste/snelste, dan weet ik gelijk welke ik moet nemen.:)
De 400
Pagina: 1