Koper zegt dat hij het begrijpt dat ik wacht tot ik het geld heb. Als hij echt een oplichter is dan zou hij toch afzien van een echte koop? Het profiel van de koper is trouwens al zeer lang aangesloten bij tweakers en heeft vrij veel karmapunten en veel forumreacties. Dat gaat hij toch niet wegsmijten om iemand op te lichten? Alles lijkt zeer te vertrouwen ook qua communicatie maar die screenshot heeft me zeer wantrouwig gemaakt. Een 'renderfoutje', dat gaat de bank toch niet toelaten? Ik ga hem hier niet posten om privacy redenen natuurlijk. Het lijntje tegenrekening is dus volledig blanco en vanonder bij mededeling is er een extra lijntje met IBAN XXXXXXXXXXXX (mijn rekeningnummer). Staat het op de lijn van tegenrekening ook in dat formaat? IBAN en dan het ibannummer er zo achter? Of enkel het ibannummer zonder IBAN ervoor?
Waar ik me zorgen om maak is dat als het geld dan op mijn rekening heb en de kaart bij de koper is dat hij dan moeilijk gaat doen en beweren dat de kaart stuk is ofzo en geld terugeisen enzo. Maar dat is dus niet mogelijk zonder mijn toestemming dus? Toch dit geeft me zin om de deal af te blazen als er een poging is gedaan me op te lichten.
[
Voor 19% gewijzigd door
Ribozyme op 17-08-2013 14:12
]