Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

op zoek nasr een laptop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen verstand van laptops. in het verleden regelmatig de " verkeerde" laptop gekocht.

15,6 of 17,3 inch scherm, is niet belangrijk.
-4 gb ram minimaal, liefst meer.
-een harde schijf moet ook voldoende zijn.

ik webcam regelmatig. is daar een betere videokaart voor nodig? ik heb nu regelmatig vastaand beeld. ;-). belangrijk punt.

i5 of i7.

qua prijs wel gunstig.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-11 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

Misschien kun je dit LAA beleid even doorlezen? Helpt ons met zoeken ;)

We verwachten iets van eigen inzet, deze openingspost is wel erg karig..

🠕 This side up

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk ;-)...
ik ga de laptop thuis gebruiken. omdat ik geen verstand ervan heb ook geen merk voorkeur. geen acer of Pakerd Hell.
qua prijs rond de 800 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in de winkel op de kaartjes zo wrinig info over de laptop. Daarnaast ook weinig vertrouwen in de verkopers.
En weet er zelf weinig vanaf. ik wil graag een laptop voor een langere periode.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Bijna iedereen gebruikt zijn laptop thuis. Wat ga je thuis erop doen? Programmeren of alleen maar muziek luisteren en webcammen? Bij dat eerste zou ik wat betere hardware en Full HD scherm aanraden. Bij dat tweede kun je beter het geld besparen en een laptop kopen voor €500 en dan nog een SSD erin zetten ofzo (wat ook bij het eerste is aan te raden, maar misschien niet haalbaar).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een los beeldscherm. deze werkt erg fijnen is groot. hierdoor maakt het scherm voor mij niks uit.
Er word regelmatig gecamt. Dat is een belangrijk vereiste voor mijn nieuwe laptop. Verder gebruik ik de normale programma's. Is de keuze van een i5 of i7 nog belangrijk hierin? Of kan ik beter een i5 nemen en beterr geheugen?
videokaart is dat voor belang voor het cammen? zo ja wat de betere.

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb ook geen verstand van laptops. Maar volgens mij hebben we hiervoor ook de Best Buy Guide.

Kijk hier eens even en laat het even weten als je daarna nog vragen hebt.
reviews: Laptop Best Buy Guide: augustus 2013

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik gelezen. Maar ik zoek specifiek een laptop voor de webcam gebruik zodat ik fatsoenlijk kan skypen. En gebruik soms zwaardere programma's via het internet voor mijn werk.

Verwijderd

Topicstarter
computerzaak in ons dorp heeft een lenovo core i5 3230 m
8gb
it harde schijf
nvidia ge force gt720m2 gb
is dat wat? prijs 699

i7 is 799

van asus i5 4 gb, 500 gb harde schijf dezelfde videokaart voor 649.
hdmi en vga wat is dat? moet je hier ook op letten.?

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 19:45

jordy-maes

We Photograph Your Journey

En wat heb je zelf al gevonden in de Pricewatch?

Volgens mij met je vereiste komt deze er dan goed uit:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH)

Beyond Photographs | Flickr | 500px

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:00:
computerzaak in ons dorp heeft een lenovo core i5 3230 m
8gb
it harde schijf
nvidia ge force gt720m2 gb
is dat wat? prijs 699

i7 is 799

van asus i5 4 gb, 500 gb harde schijf dezelfde videokaart voor 649.
hdmi en vga wat is dat? moet je hier ook op letten.?
Is dat zeker de Lenovo y500? Dat is een goede keuze, ik heb hem hier ook. lees even de revieuws en je weet meer. hij staat ook in de best buy. enigste nadeel is dat hij dik en zwaar is, maar dat lijkt mij geen probleem als hij thuis moet gebruikt worden

Verwijderd

Topicstarter
g700 staat er bij... dik en zwaar maakt niks uit.
hij moet degelijk zijn...

• RagingPenguin
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:25:
g700 staat er bij... dik en zwaar maakt niks uit.
hij moet degelijk zijn...
degelijk is die. hij is vooral zwaar omdat hij van een plastic f=gemaakt is waar ijzer in is gefreesd. Een apart effect, maar hi voelt aan als een bankkluis.

hij heeft rouwens een hd webcam die aardig filmt. videokaart is volgens mij niet nodig voor de camera, verbinding is wel belangrijk bij skypen.

weet je zeker dat er Geforce 720m stond? die mijne heeft een 620m en bij mijn weten hebben alle y500's een 650m

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Om te cammen heb je niet veel hardware nodig en eigenlijk ook geen videokaart. Een Intel HD4000 doet het even goed als een Nvidia 780M behalve dat die laatste 100x meer warmte genereert en dus eigenlijk minder is.

Dus je kunt gaan kijken naar laptops zonder videokaart en een i5 moet daarbij voldoen. Koop daarnaast nog een SSD die je erin kan zetten (of kan laten zetten) en je hebt een perfecte laptop voor minder dan €800.

Paar aanbevelingen:
- pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I67MH) <- op de website van Lenovo zelf samen te stellen
- http://tweakers.net/produ...UpmRgZGSjpKZuYGpkqxtbW1AA

• RagingPenguin
  • Niet online
dat klopt, een videokaart heb je eigenlijk alleen nodig als je een spel speelt of aan CAD-engineering doet. De videokaart in de lenovo y500 is een beul van ding die tot nu toe alles op de hoogste settings doet. De warmte productie valt wel mee, die hangt voor een groot deel af van je koeling.

Al zoek je een betrouwbare en stevige laptop ben je bij Lenovo aan het goede adress. Ik zou wel een full-hd scherm nemen als ik jouw was.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Even terzijde van de laptop: zorg gewoon dat er een knappe internetverbinding ligt, dus niet het goedkoopste ADSL abotje, maar een redelijke kabelverbinding. Daar zul je meer profijt va hebben tijdens Skype dan welke laptop ook.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een betere keuze ...
http://www.laptopshop.nl/...ps/asus-k95vj-yz010h.html

Of een Lenovo g700
http://www.laptopshop.nl/.../lenovo-ideapad-g700.html

Kloksnelheid van de Asus is hoger ?? Zegt dat veel over een laptop. Ik ben echt een leek. Wel 100 euro duurder.

Daarnaast wat is qua merk het beste?

De lenovo kan ik voor 799 bij een plaatselijke pc winkel bij mij in het dorp bestellen.

Wie wilt deze onzekere vrouwelijke muts helpen voor de beste keuze.

Ik heb een ziggo internet pakket de middelste en maak geen gebruik van mijn draadloos internet. Schijnt dat met een kabel het snelst is...
Pagina: 1