Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert411
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
Hallo, mede tweakers.

Ik ben op zoek naar een kindercamera voor mijn kleine zoon. Maar ik kan geen enkele geschikte vinden.
het moet een simpelen camera zijn met zo min mogelijk knoppen en makkelijk in gebruik. Dus vraag ik aan jullie weten jullie nog een goede.
mvg. Gert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 18:41
Ik weet niet hoe oud je zoon is, maar misschien dat een camera zoals de Nikon Coolpix S31 biedt wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 13:51
http://www.dpreview.com/a...-digital-cameras-for-kids
Daar staat misschien wel wat bruikbare informatie.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:10
wij hebben vorige week mijn dochter een Roze S31 gegeven voor haar 6e verjaardag, en ze is er helemaal weg van. het toestel zit logisch in elkaar, met een grote sluiterknop aan de rechterzijde voor foto's, en eenzelfde knop aan de linkerzijde om te filmen. Minimale hoeveelheid knoppen op de achterkant, die allemaal gelinked zijn aan het scherm. Zelfs daar kan ze mee werken. En dan wat mij betreft het belangrijkste:
- waterdicht
- stootvast.
Dus geen bewegende onderdelen aan de buitenkant.

Met een vanafprijs van 89 euro goed te betalen, en beter dan de gemiddelde kiddicam met een webcam-sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20

Barrycade

Through the...

Niet naar die dingen kijken van <35 euro. Wij hebben er 2 en beide is rommel.
Meeste van die goedkope camera's hebben geen memory card dus moet je het uit RAM halen via je PC. Dus batterijen leeg = RAM leeg. Daarnaast is het van slap plastic gemaakt. Kortom: met een grote boog omheen lopen. Het is dat mijn oudste nét niet oud genoeg is, anders kreeg ze inderdaad zo'n S31 of soort gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 10:56
Mijn ervaring met mijn toenertijd 5-jarig broertje is dat hij eigenlijk prima omkon met een (toen vrij standaard) ixus 60. Hij moest gewoon even opletten dat het instelwieltje op het groene vakje stond. Zoomen kon hij ook vrijwel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

De leeftijd van de zoon is erg relevant hier.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert411
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
hartelijk dank iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
En wat gaat het worden / hoe oud is je zoontje? Ben benieuwd naar de uitkomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-03 10:24
Ik ben zelfs al stiekum aan het kijken voor een camera voor mijn dochter van 2,5 jaar oud maar ik moet me denk ik nog even inhouden. Die vtech rommel had ik al eens bekeken maar dat vind ik echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn 4-jarig zoontje kon dit weekend prima overweg met een soort canon ixus ding (van een couchsurfer) waarbij er ook een frontLCD opzat. Fotokwaliteit is in dat geval ook niet zo belangrijk :^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Bij vrienden van me kan het 3-jarige dochtertje ook al aardig wat met een of andere powershot op automagisch. (maar het is dan ook een vrij rustig en net meisje)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ideetje?:

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Pagina: 1