Toon posts:

Welke glas en welke zaagje voor windows in case .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey luitjes,

Ik ben van plan om zometeen ff naar de bouwmarkt te gaan, want ik wil een raam in mijn case zetten,maar ik heb een paar vragen .

1e : Moet ik nog aan iets anders denken, behalve aan een decouperzaag, glas,en ... waarop ik moet zagen bijvoorbeeld .

2e : Wat voor glas moet ik gebruike, daarmee bedoel ik niet plexiglas,maar acrylglas ofzo

3e : Wat voor zaagje moet ik precies gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie hulp .

Verwijderd

Topicstarter
Please, jullie moeten me snel helpen .

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-08 22:02
Chill man, damn je verw8 tog niet een antwoord na 1 minuut, het is hier geen helpdesk |:(

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Nee,maardat kwam omdat dat een fout is van GoT... ik zie dit wel als een helpdesk .

Verwijderd

Gewoon een zaagje voor metaal (staat op de verpakking) let wel op het merk zaag dat je hebt!!

en wat je zelf al zei gewoon acrylaat. Let wel dat dit sneller bekrast als plexi!!

Suc6

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op dinsdag 05 juni 2001 18:29 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Nee,maardat kwam omdat dat een fout is van GoT... ik zie dit wel als een helpdesk .
Sjezus zeg man, doe nou niet of je 1000 piek abo voor GOT betaalt zeg :(

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op dinsdag 05 juni 2001 18:59 schreef hervaz het volgende:

[..]

Sjezus zeg man, doe nou niet of je 1000 piek abo voor GOT betaalt zeg :(
Hij niet? :? Waarom ik dan wel? Kent mRNiCiGuY Femme soms persoonlijk? Kan ik ook geld terugkrijgen bij 500 posts? :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht heus niet 100 posts ofzo,maar ikwil zo naar de bouwmarkt .

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Gewoon acrylglas, dat is een stuk goedkoper als plexi. En voor het zaagje moet je het eens aan zo'n verkoperfiguur vragen. Die zal het wel weten. Ik iig niet ;) Het zal trouwens ook wel op de verpakking van de zaagjes staan, dus dat is gewoon een kwestie van langs het pad met zaagjes lopen en van verschillende soorten de hoesjes bekijken.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53
Kun je in die bouwmarkt geen vragen stellen?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, die luit,zijn stumpers, als je zegt case - modden, dan zeggen hun wat voor modder ga je gebruiken

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53
Op dinsdag 05 juni 2001 21:40 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Nope, die luit,zijn stumpers, als je zegt case - modden, dan zeggen hun wat voor modder ga je gebruiken
Nee je gaat advies vragen over plexiglas, en wat voor soorten er zijn. Voor en nadelen afwegen van dat spul en dan zelf conclusie trekken. Zelfde geldt voor een zaagje. Je hoeft toch niet te zeggen dat je gaat case-modden? Je zegt gewoon ik moet zagen door 2mm dik metaal, en wat voor zaagje kan ik daar het beste voor gebruiken??

Moeilijk?

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:04

ken

laat hem gewoon zijn vragen stellen
is dat soms verboden hier??
als je het een stomme vraag vind antwoord dan liever niet

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Maku
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

btw kun je die rubberen randen ook nog ergens bij de gamma/praxis ofzo halen ?

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 23:32 schreef 001Michael het volgende:
btw kun je die rubberen randen ook nog ergens bij de gamma/praxis ofzo halen ?
autosloperij? Rand van de ruiten

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Wat heb je nu uiteindelijk gekocht? Ik neem aan dat de bouwmarkt nu wel dicht is :P

Loeibaar.nl

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43
naja... die is mooi zeg.. alsof je als je in de bouwmarkt werkt moet weten wat casemodden is.. :?

dat is net zoiets als dat jij in de computerzaak staat en ik aan jou ga vragen welke soort epoxyhars er gebruikt is om de lagen van de printplaat van het moederbord te lijmen ??? voel je wel ? heeft totaal geen fock te maken met het product wat je verkoopt :?

doh! maargoed. ik zou geen plexi gebruiken.. krast te snel.. wat je kunt gebruiken is van dat veiligheidsglas.. gewoon naar een of andere glassnijder stappen en zeggen dat je een stukkie veiligheidsglas wil.. krast nooit en niet stuk te krijgen. :)

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1