Hallo Tweakers!
Als eerste, weet ik niet of dit onder het juiste onderwerp staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
Ik heb een PC in elkaar gezet voor een vriend van mij met de onderstaande onderdelen.
we waren klaar voor de first boot, en drukten de pc aan.
(vga aangesloten op mobo, toetsenbord en muis ook aangesloten.)
De pc bromde en alle ventilatoren gingen aan zoals het hoort. maar op het scherm bleef het zwart: geen signaal. Dus ik zet de pc weer uit, en weer aan. nog steeds hetzelfde. Nu dacht ik, ik ben benieuwd of de speaker iets zou aangeven, dus ik sluit de speaker op het mobo aan, en druk de pc weer aan.
Nu gaan eerst alle ventilatoren aan, waarna de speaker non-stop lange piepjes geeft. dus zeg maar piepjes van twee seconden met een halve seconde pauze. Dus ik ga van alles proberen:
Alvast Bedankt!
Als eerste, weet ik niet of dit onder het juiste onderwerp staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
Ik heb een PC in elkaar gezet voor een vriend van mij met de onderstaande onderdelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 92,20 | € 92,20 |
| 1 | Gigabyte GA-78LMT-USB3 | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Club3D Radeon HD 7850 1Gb royalKing | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,99 | € 55,99 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | BenQ GW2255 Zwart | € 94,40 | € 94,40 |
| 1 | Gigabyte GK-K6800 | € 12,17 | € 12,17 |
| 1 | Logitech G400 Gaming Mouse | € 40,89 | € 40,89 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,95 | € 36,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 618,05 | |
we waren klaar voor de first boot, en drukten de pc aan.
(vga aangesloten op mobo, toetsenbord en muis ook aangesloten.)
De pc bromde en alle ventilatoren gingen aan zoals het hoort. maar op het scherm bleef het zwart: geen signaal. Dus ik zet de pc weer uit, en weer aan. nog steeds hetzelfde. Nu dacht ik, ik ben benieuwd of de speaker iets zou aangeven, dus ik sluit de speaker op het mobo aan, en druk de pc weer aan.
Nu gaan eerst alle ventilatoren aan, waarna de speaker non-stop lange piepjes geeft. dus zeg maar piepjes van twee seconden met een halve seconde pauze. Dus ik ga van alles proberen:
- Alle aansluitingen bij de hardware IN de pc aanduwen,
- HDMI aansluiten op videokaart
- videokaart eruithalen
- 1 van de 2 modules ram verwijderen
- checken of ik elke stekker inc 12V atx aan gesloten heb
Alvast Bedankt!