Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neos1991
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-05 22:39
Beste Tweakers,

ik heb wat problemen met mijn geluidskaart op mijn MSI Z77A-G45.
Vandaar dat ik een geluidskaart wil aanschaffen de enige eisen die ik heb zijn:
minimaal 5.1 en een optische kabel aansluiting.

Ik heb toen een ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210 aangeschaft maar ik was vergeten te kijken of de aansluitingen wel overeenkwamen met die op mijn modderboard en nu blijkt hij niet te passen omdat ik geen PCI slot heb. (Correct me if i'm wrong)

Dus de vraag is weet iemand anders een goedkope kaart met 5.1 of hoger en optische kabel mogelijk heden die wel op een MSI Z77A-G45 past?

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door neos1991 op 16-08-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De geluidskaart die jij hebt gehaald heeft inderdaad een PCI-slot nodig maar jouw moederbord heeft alleen PCIe sloten. In de PW staan er wel de nodige: http://tweakers.net/categ...tDlDSCEkSaJYZUBJIWQBla2sB
Zie alleen geen filter voor optische aansluiting, gelijk maar even een topic voor aangemaakt, maar dat is niet zo moeilijk uit te zoeken of die erop zit ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Raven op 16-08-2013 17:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:24
De Asus Xonar DGX zou goed moeten zijn. pricewatch: Asus Xonar DGX

De aansluiting die je kan gebruiken is een PCI-E 2.0 X1 aansluiting.

[ Voor 19% gewijzigd door Jochemd13 op 16-08-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neos1991
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-05 22:39
Bedankt voor de reacties en ik zie ook mensen met een externe geluidskaart is dat eventueel wat of heeft intern voordelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:24
neos1991 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:21:
Bedankt voor de reacties en ik zie ook mensen met een externe geluidskaart is dat eventueel wat of heeft intern voordelen?

Alvast bedankt!
Ik heb altijd onboard audio gehad dus daar weet ik niks op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Intern scheelt een losliggend ding op je bureau, scheelt een kabel en mogelijk ook een extra stopcontact als de externe nog een aparte voeding heeft. Maar verder, geen idee. Intern gewend.

Ik maak al sinds ie uit is (2003 dacht ik) gebruik van een Creative Audigy 2 ZS Platinum _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 18-08-2013 22:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1