Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bascom Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
geachte medetweakers,

ik heb onlangs een vossenpieper nagemaakt die ik had gevonden op internet. (www.geest.org)

nu heb ik printje,componenten alles even gesoldeerd aangesloten zoals het hoort.

nu echter had ik de .bas file enkel.

deze heb ik met een online hex convertor proberen om te zetten,

iig geen succes..

is er iemand die de file voor mij naar een hex kan omzetten zodat ik deze met mijn TOP853 programmer

in de attiny 2913 kan branden en evt aanpassen.

de pieper geeft nu 1minuut signaal en 30seconde stilte.

dit zou 20aan 40uit moeten zijn.

zo dit was het ik hoop op vele reacties :)

alvast vele malen bedankt!!

Mvg

Ben

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

De demoversie van BASCOM kan tot 4kb output gewoon compileren, lukt het daar niet mee?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:12
Anders gooi je dat BASCOM snip aan de kant en schrijf je die paar regels om naar wat C code die je met de gratis ontwikkelomgeving van Atmel zonder beperking kunt compileren.

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 16-08-2013 15:37 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Topicstarter
Zou evt beter zijn aangezien er blijkbaar meer mense die taal kennen.

maar aan de andere kant ik ben een totale leek op dat gebied dus wordt het een beetje ingewikkeld.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:46:
Zou evt beter zijn aangezien er blijkbaar meer mense die taal kennen.

maar aan de andere kant ik ben een totale leek op dat gebied dus wordt het een beetje ingewikkeld.
Tja, dat is dan heel vervelend want in de Devschuur hebben we 't toch écht over zélf ontwikkelen/programmeren. Je topic was in eerste instantie al een Kan iemand even...?-topic en deze reactie neigt er ook naar. Lang verhaal kort: sorry, dit is iets dat je toch even zelf zult moeten doen/proberen. Neem desnoods even een een tutorialletje door ofzo; de code ziet er niet heel erg spannend uit en moet, met wat eigen inspanning prima te compileren zijn.

Uiteraard ben je hier van harte welkom met concrete (programmeer)vragen. Hanteer dan a.u.b. wel even onze Quickstart bij 't openen van een topic.

En nog een laatste

ding: zou je voortaan

de tekstomloop aan

het forum willen overlaten?

Dat kan 't forum prima en leest een stuk fijner

dan wanneer je op arbitraire plekken

in een zin op enter mept.

Ook stellen we 't op prijs als je probeert een beetje leesbaar (let wel: niemand zegt foutloos! ;) ) te schrijven; een hoofdletter aan 't begin van een zin, een welgemikte komma of punt her-en-der en, zoals gezegd, normale doorlopende alinea's maken je topic zoveel beter / fijner om te lezen :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.