Toon posts:

Cel 700 @ 1050 Abit Be6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Nu ik m`n celly heb overgeclocked word hij z`n 48 celcius is dit een beetje normaal.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
jawel hoor. is een nette temp, maar is dit idle of full load.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom vraagt iedereen dit steeds :? :? Probeer of ie nog sneller kan, zoniet probeer dan andere hardware (CPU, mobo of koeler). Temperatuur zegt niet zo heel veel, mobo heeft even grote rol. Mijn Duron kon eerst geeneens op 104FSB, ander mobo en 154 werkt makkelijk. :) Geen idee hoe heet me Duron is, geen progje voor geinstalled :)

Maar ....ehhh.... temperatuur is wel normaal hoor :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 18:17 schreef Aikon het volgende:
Waarom vraagt iedereen dit steeds :? :? Probeer of ie nog sneller kan, zoniet probeer dan andere hardware (CPU, mobo of koeler). Temperatuur zegt niet zo heel veel, mobo heeft even grote rol. Mijn Duron kon eerst geeneens op 104FSB, ander mobo en 154 werkt makkelijk. :) Geen idee hoe heet me Duron is, geen progje voor geinstalled :)

dat snap ik nou niet he...geld uit geven om je cpu nog harder te laten lopen voor mobo ram super dure coolers...een snellere cpu kopen is dan echt VEEL goedkoper.... >:)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Had voor iets anders een nieuw mobo nodig. Zo gek ben ik niet, en goedkoper geheugen kon ik niet vinden. En 152 kan het makkelijk aan.

Maar je hebt gelijk, beter een nieuw CPU dan.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 18:09 schreef InterCC het volgende:
jawel hoor. is een nette temp, maar is dit idle of full load.
Dit is bij Full load (na een dagje unreale)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 18:17 schreef Aikon het volgende:

Om ene antwoord op mijn vraag te krijgen natuurlijk maar jij begrijpt dat waarschijnlijk niet 10+ ofzo..

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Om een betere temp te krijgen van full load kun je beter koetje gebruiken.. (heb je vast wel eens van gehoord) kijk ff wat je moet doen om het te begrijpen en waar heb eigenlijk voor dient.
http://www.tweakers.net/reviews/123

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

heb hier een celly 700 @ 933 (cBo stepping) (10.5 x89)
met vcore nog op 1.7v. en deze is met }:O
stabiel. Koeling is en Spire MA324-15 en schrik niet in de bigtower blijft deze op 26c
helaas wil mijn mobo de voltage niet verhogen andershad ik em ook wel op 10.5x 100 lopen 10.5x 90 draait ook maar dan crasht win 2k na een paar minuten :(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1