Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

ATK Drivers N5VB-S4062H

Pagina: 1
Acties:

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
Goedemiddag!

Ik heb een Asus N56VB-S4062H laptop in combinatie met een Samsung 840 Pro 256GB, hier heb ik windows op geïnstalleerd. Nu heb ik alle drivers geïnstalleerd die ik via suppor.asus.com kon krijgen, waaronder de ATK driver. Nu geeft apparaatbeheer nog een onbekend apparaat met het volgende hardware-id: ACPI\VEN_ATK&DEV_4001. Deze zou ik dus graag nog willen installeren, de meeste hotkeys werken wel. Waaronder geluid/helderheid/touchpad. Draadloos internet uitschakelen met fn+f2 werkt niet.
Ik krijg alleen niet de mooie tekentjes in beeld met bijvoorbeeld licht van het toetsenbord minder fel of juist feller zetten. Dit komt normaal midden in beeld te staan.

Ik heb overigens de vorige installatie van voor de SSD niet meer. Anders had ik hier misschien de driver uit kunnen halen :(

Heeft iemand nog een ID?

Verwijderd

Voor het draadloos internet probeer eens ASUS Wireless Radio Control, simpel te downloaden. Heb je bij de laptop geen driver cd gekregen?

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:23
Dat is waarschijnlijk de ASUS Wireless Radio Control, deze staat onder Utilities.

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
Thanks! Nu is het apparaat uit apparaatbeheer verdwenen, fantastisch! Maar is er ook een oplossing om die icoontjes weer in beeld te krijgen als ik bijvoorbeeld toetsenbordverlichting feller stel?

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:23
dicee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:24:
Thanks! Nu is het apparaat uit apparaatbeheer verdwenen, fantastisch! Maar is er ook een oplossing om die icoontjes weer in beeld te krijgen als ik bijvoorbeeld toetsenbordverlichting feller stel?
Dat doet normaal gesproken de ATK Software van Asus.