Bedankt voor de tip!
Thx, ook kunnen gebruiken!van duin schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:46:
BE-EILANDBBE
- €5 korting bij min. €25 aankoop
- geldig tot 31/12/15
- 1 code per klan
5 € bespaard, bedankt!van duin schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:46:
BE-EILANDBBE
- geldig tot 31/12/15
- 1 code per klan
*knip* niet om codes vragen
[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 26-12-2015 20:57 ]
Anoniem: 721115
Thx voor de €5 kortingvan duin schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:46:
BE-EILANDBBE
- geldig tot 31/12/15
- 1 code per klan
Super, bedankt voor deze code!van duin schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:46:
BE-EILANDBBE
- geldig tot 31/12/15
- 1 code per klan
Gebruikt en geapprecieerd! Dank je wel!timofp schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:15:
5 Euro korting vanaf 50 euro, gelding op alles, enkel in België en t/m 30 december 2015, 1x per account.
AHCADEAU1536
Deze code is gekoppeld aan jouw account! Voor anderen is deze helaas niet te gebruiken.rayvonrk schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:26:
BM-KEEO4-HCVKQ-MKN31
maar kijk eens goed naar de datum, dat was een datum in 2013phon0 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 16:13:
[...]
Deze code is gekoppeld aan jouw account! Voor anderen is deze helaas niet te gebruiken.
Delete.
[ Voor 93% gewijzigd door Zweef op 03-11-2019 00:31 ]
Zag het ook, maar je moet viva abonnee zijn.Zweef schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:12:
Schijnt dat er een 10% actie is via de Viva, ik ga eens kijken of ik de code op kan duiken.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bedankt! Gebruikt voor een keukenmesHummed schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:09:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Alvast gefeliciteerd! Je krijgt 5 euro korting bij besteding vanaf 25 euro op Koken & Tafelen bij bol.com. Maak lekkere cocktails voor je vriendinnen en presenteer je hapjes op een mooie etagère. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen maak je er altijd een leuk feestje van!
Members only:
Inloggen
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:47
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Gebruikt voor een nieuwe pan, bedankt
Oeps..... sorrycommentator schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:59:
[...]
maar kijk eens goed naar de datum, dat was een datum in 2013

2,50 korting op e-book naar keuze (t/m 20 januari)
Members only:
Inloggen
Thanks, gebruikt! (the girl on the train gekocht)neonite schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:21:
Members only:
Ook gebruiktneonite schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:21:
Members only:
Bedankt, ik heb hem ook gebruikt!neonite schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:21:
Members only:
Thanks! Heb ik ook gebruikt!neonite schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:21:
Members only:
Huh, ik gebruik hem bij een eBook van 2,49 euro en krijg terug dat dat niet aan de voorwaarden voldoet.
Ah, het boek moet minstens 2,50 euro kosten blijkbaar.
Tip: je kan airmiles inleveren om het resterende bedrag te voldoen (100 airmiles = 0,50 euro)
Ah, het boek moet minstens 2,50 euro kosten blijkbaar.
Tip: je kan airmiles inleveren om het resterende bedrag te voldoen (100 airmiles = 0,50 euro)
[ Voor 42% gewijzigd door pven op 20-01-2016 10:12 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
2,50 korting op een e-book naar keuze (t/m 27 januari)
Members only:
Inloggen
Even dit draadje nieuw leven in blazen want het blijft jammer dat er geen kortingscodes meer worden gedeeld.
Members only: Kortingscode
Inloggen
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Anoniem: 654123
Ik heb 4 codes voor €5 korting bij aankoop vanaf €50 (enkel voor nieuwe klanten/accounts die nog niks besteld hebben)
MGM05-DH1DJ-DGEM0-8VE5Y
MGM05-CMXFK-FHE9T-EN3AJ
MGM05-OFWYI-QTHC9-U7QA9
MGM05-DL8U4-MRGYI-CEFIQ
Geldig tot 12/06/2016 en enkel in België
MGM05-DH1DJ-DGEM0-8VE5Y
MGM05-CMXFK-FHE9T-EN3AJ
MGM05-OFWYI-QTHC9-U7QA9
MGM05-DL8U4-MRGYI-CEFIQ
Geldig tot 12/06/2016 en enkel in België
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 654123 op 11-06-2016 22:14 ]
Dank!ariekanari schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:20:
Even dit draadje nieuw leven in blazen want het blijft jammer dat er geen kortingscodes meer worden gedeeld.
Ook bedankt!ariekanari schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:20:
[ Voor 3% gewijzigd door Gilotto op 16-06-2016 14:57 ]
€ 5 KORTING BIJ BOL.COM
Ook gefeliciteerd van bol.com! Je krijgt 5 euro korting bij besteding vanaf 25 euro op Koken & Tafelen bij bol.com. Schenk de biertjes in bijpassende glazen en presenteer je hapjes op een mooie, houten plank. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen maak je er altijd een leuk ontbijt-feestje van!
GA NAAR WWW.BOL.COM/JARIG
Geldig tot en met 19 juni 2016. 5 euro korting bij een besteding vanaf 25 euro aan artikelen uit de categorieën Koken, Tafelen en Huishouden bij bol.com. Elektronica en artikelen van externe verkopers uitgesloten. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties.
Ik zoek er nog eentje voor boeken
Ook gefeliciteerd van bol.com! Je krijgt 5 euro korting bij besteding vanaf 25 euro op Koken & Tafelen bij bol.com. Schenk de biertjes in bijpassende glazen en presenteer je hapjes op een mooie, houten plank. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen maak je er altijd een leuk ontbijt-feestje van!
Members only:
Inloggen
Geldig tot en met 19 juni 2016. 5 euro korting bij een besteding vanaf 25 euro aan artikelen uit de categorieën Koken, Tafelen en Huishouden bij bol.com. Elektronica en artikelen van externe verkopers uitgesloten. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties.
[ Voor 30% gewijzigd door Gaitman op 19-06-2016 18:02 ]
Thx, tweede gebruikt voor een mooie panGaitman schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:58:
€ 5 KORTING BIJ BOL.COM
Members only:
Eerste code gebruikt:)Gaitman schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:58:
€ 5 KORTING BIJ BOL.COM
Bol.com aanbieding alleen geldig op Koken & Tafelen ?
Het valt me trouwens sowieso op, dat er van Bol niet zo vaak kortingscodes circuleren.
Klopt dit ?
of mis ik ze ...
Het valt me trouwens sowieso op, dat er van Bol niet zo vaak kortingscodes circuleren.
Klopt dit ?
of mis ik ze ...
[ Voor 6% gewijzigd door SpaceKees_ op 29-06-2016 13:09 ]
2de is ook al gebruikt. Niet door mij, maar oke.
Zie 1 post hoger, dan zie je wie dat gebruikt heeftmaartend schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:22:
[...]
2de is ook al gebruikt. Niet door mij, maar oke.
Nee, bol.com geeft amper codes nu rond idd. Wel als je bijvoorbeeld lang niks hebt gekocht dan krijg je soms zomaar korting in je account voor een beperkte tijd.
OCHTENDVOORDEEL-250
Krijg direct € 2,50 korting met deze kortingscode.
Geldig t/m maandag 29/08/2016 tot 12.00 uur.
Deze code kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet op Nederlandse boeken, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, fotoservice, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties, bijvoorbeeld 1+1 gratis.
Deze code kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet op Nederlandse boeken, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, fotoservice, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties, bijvoorbeeld 1+1 gratis.
Thanks even goedkope usb stickje gekocht.rsca777 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:56:
OCHTENDVOORDEEL-250
Had ook nog 5 euro tegoed op bol.com.

Korting op speelgoed, vanaf 40 euro, geldig tm 31 oktober.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Bedankt! Code SJ5546ADMK gebruikt.
I intend to live forever. So far, so good.
Anoniem: 568815
Geldig tot 31 oktober 2016
5 euro korting bij aankoop van 50 euro, code: BE-WELKOM-BOL
Alleen voor Belgie gok ik?Anoniem: 568815 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:47:
Thnx, code SJ5763LHXW gebruikt voor een loopfietsjepven schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:22:
[afbeelding]
Korting op speelgoed, vanaf 40 euro, geldig tm 31 oktober.
Thnx, SJ6554TXHM ook gebruikt (door Sint voor Lego Friends
)
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Bedankt voor het melden!Anoniem: 568815 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:47:
kortings code voor bol 5 euro sorry vandaag gekregen geldig t/m 31-10-2016 vanaf 40 euro. korting op speelgoed.
veel succes er mee ook geplaats in kortingscode forum sorry
SJ6562DXKF
SJ6562DXKF
Wij wijzen je graag op het volgende:ThomasGouv schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:07:
kortings code voor bol 5 euro sorry vandaag gekregen geldig t/m 31-10-2016 vanaf 40 euro. korting op speelgoed.
SJ6562DXKF
De ingevoerde kortingscode is helaas niet meer geldig.
Robbie Williams introduceert zijn nieuwste album exclusief bij Soundcheckers!
KPN Presenteert ontvangt in het muziekprogramma Soundcheckers de wereldartiest Robbie Williams! Middels een akoestisch optreden zal Robbie de primeur geven van zijn nieuwe album The Heavy Entertainment Show. Kijk de aflevering op vrijdag 4 november om 20.30 op kanaal 18 of On Demand. Als KPN klant kunt u nu de standaard editie van het album met korting bestellen bij Bol.com! Uw kortingscode dient ingevuld te worden op de betaalpagina en is geldig t/m 11 november.
(De korting is 5 euro. Geen idee trouwens of de code overdraagbaar is.)
KPN Presenteert ontvangt in het muziekprogramma Soundcheckers de wereldartiest Robbie Williams! Middels een akoestisch optreden zal Robbie de primeur geven van zijn nieuwe album The Heavy Entertainment Show. Kijk de aflevering op vrijdag 4 november om 20.30 op kanaal 18 of On Demand. Als KPN klant kunt u nu de standaard editie van het album met korting bestellen bij Bol.com! Uw kortingscode dient ingevuld te worden op de betaalpagina en is geldig t/m 11 november.
Members only:
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 01-11-2016 09:26 ]
pven schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:25:
Robbie Williams introduceert zijn nieuwste album exclusief bij Soundcheckers!
Reeds gebruikt.Bol.com cadeaukaart inwisselen
We wijzen je graag op het volgende:
De ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het account van iemand anders
*knip* Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers.
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 03-11-2016 10:56 ]
Let op. Alleen nog vandaag geldig!
Voer de kortingscode* in om je korting te verzilveren.
De kortingscode is geldig t/m 01 februari 2017.
Jouw kortingscode:
* De korting is geldig op 1 ebook uit het hele assortiment Nederlandstalige en Engelstalige ebooks. Wanneer je meerdere ebooks bestelt, wordt de korting berekend over de totaalprijs van de ebooks. Kortingscodes gelden niet in combinatie met andere kortingscodes of acties zoals 2+1 gratis op ebooks. Je kunt de kortingscode eenmalig gebruiken.
Jouw kortingscode:
Members only: €2,50 kortingscode op één ebook
Inloggen
* De korting is geldig op 1 ebook uit het hele assortiment Nederlandstalige en Engelstalige ebooks. Wanneer je meerdere ebooks bestelt, wordt de korting berekend over de totaalprijs van de ebooks. Kortingscodes gelden niet in combinatie met andere kortingscodes of acties zoals 2+1 gratis op ebooks. Je kunt de kortingscode eenmalig gebruiken.
Gebruikt, bedankt!
ariekanari schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:39:
Jouw kortingscode:
***members only***
Bedankt, hij was blijkbaar een tweede keer te gebruiken!ariekanari schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:39:
Jouw kortingscode:
***members only***
En hij deed het vandaag ook nog!ariekanari schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:39:
Jouw kortingscode:
***members only***
Dank je wel!
Verkregen na product annulering, maar gebruik ik toch niet.
5 euro korting op Keukenmachines & Mixers bij bol.com
Eenmalig te gebruiken tot 16 mei 2017:
Members only:
Inloggen
We wijzen je graag op het volgende:bijsterboschje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:56:
Verkregen na product annulering, maar gebruik ik toch niet.
***members only***
De ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het account van iemand anders.
Anoniem: 886245
Ook bol.com feliciteert jou met je verjaardag. Daarom krijg je bij besteding van 25 euro of meer 5 euro korting op producten uit de categorie Koken & Tafelen.
AHJARIG-6163A-DMXO8-B2Q30
Geldig tot en met 28 mei 2017. Elektronica en artikelen van externe verkopers uitgesloten. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties.
Geldig tot en met 28 mei 2017. Elektronica en artikelen van externe verkopers uitgesloten. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties.
wilde deze gebruiken maar iemand was me voorAnoniem: 886245 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:15:
Ook bol.com feliciteert jou met je verjaardag. Daarom krijg je bij besteding van 25 euro of meer 5 euro korting op producten uit de categorie Koken & Tafelen.
Wij wijzen je graag op het volgende:
De ingevoerde kortingscode is al eerder gebruikt en daarom helaas niet meer geldig.
*knip* Dit topic is om kortingscodes te delen, niet om aanbiedingen te plaatsen.
[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 23-05-2017 16:27 ]
Members only:
Inloggen
Gebruikt, bedankt voor het delen!daupie schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:44:
***members only***
Gebruikt, thanks!daupie schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:44:
***members only***
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 06-06-2017 15:49 ]
€2,50 korting op e-books
Deze kortingscode is geldig t/m 15 juli op bestellingen >€2,50
Members only:
Inloggen
helaas niet geldigRavocs schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:36:
€2,50 korting op e-books
***members only***
Anoniem: 606979
Ook bol.com feliciteert jou met je verjaardag. Daarom krijg je bij besteding van 25 euro of meer 5 euro korting op producten uit de categorie Koken & Tafelen. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen, zit er vast iets voor je tussen.
Voer de actiecode
En nog eentje:
Geldig tot en met 2 juli 2017. Elektronica en artikelen van externe verkopers uitgesloten. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties.
Voer de actiecode
Members only:
in bij het afrekenen en de korting wordt automatisch verrekend.
Inloggen
En nog eentje:
Members only:
Inloggen
Geldig tot en met 2 juli 2017. Elektronica en artikelen van externe verkopers uitgesloten. Niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties.
allebei helaas al gebruikt.Anoniem: 606979 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:21:
Ook bol.com feliciteert jou met je verjaardag. Daarom krijg je bij besteding van 25 euro of meer 5 euro korting op producten uit de categorie Koken & Tafelen. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen, zit er vast iets voor je tussen.
Voer de actiecode
***members only***
En nog eentje:
***members only***
Goed lezen
Bol.com 2,50 euro kortingscode geldig tot 13:00 vandaag: VROEGVOORDEEL-273
Lijkt mij een algemene code.
http://weblogs.mozillazine.org/qa/
VROEGKORTING-2478mwargers schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:56:
Bol.com 2,50 euro kortingscode geldig tot 13:00 vandaag: VROEGVOORDEEL-273
Deze werkt ook, tot 13u vandaag. Geen minimumbedrag en niet geld op ebooks
Try SCE to Aux
Blijkt ook niet te werken voor externe bol.com verkopers. Hierbij de volledige voorwaarden:Imnoa schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:33:
[...]
VROEGKORTING-2478
"De kortingscode is geldig op vrijdag 28 juli tot 13:00 en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes."
Cool thanks, gebruikt!
NL boeken uitgesloten, maar Engelstalige boeken gewoon geldig (zojuist besteld)
NL boeken uitgesloten, maar Engelstalige boeken gewoon geldig (zojuist besteld)
Imnoa schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:33:
[...]
VROEGKORTING-2478
[ Voor 15% gewijzigd door henkjobse op 28-07-2017 11:31 ]
2,50 korting :
Geldig tot en met vandaag
**De kortingscode is geldig op zaterdag 29 juli tot 13:00 en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes.
Members only:
Inloggen
**De kortingscode is geldig op zaterdag 29 juli tot 13:00 en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes.
Thnx, gebruiktCalesta schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:47:
2,50 korting :
***members only***
Wat ik nog vergat te melden, volgens mij is het gewoon een generieke code.
Ja, heb 'm net ook gebruikt. Thx!!Calesta schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:56:
[...]
Wat ik nog vergat te melden, volgens mij is het gewoon een generieke code.
AVONDKORTING-7327
Generiek, geldig tot en met vandaag 21:00
*Dit geldt niet voor een deel van het assortiment van bol.com. Bekijk de voorwaarden.47245.jpg**De kortingscode is geldig op zaterdag 29 juli tot 21:00 en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes. Bezorging op zondag is mogelijk bij brievenbuspost en kleine pakketpost, hier vallen o.a. witgoed, meubels en grote elektronica niet onder.
Generiek, geldig tot en met vandaag 21:00
*Dit geldt niet voor een deel van het assortiment van bol.com. Bekijk de voorwaarden.47245.jpg**De kortingscode is geldig op zaterdag 29 juli tot 21:00 en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes. Bezorging op zondag is mogelijk bij brievenbuspost en kleine pakketpost, hier vallen o.a. witgoed, meubels en grote elektronica niet onder.
Is het niet zo dat veel codes van Bol vast in je account staan, en niet gedeeld kunnen worden ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, een verjaardagskorting van €2,50 is vaak uniek en staat in je winkelmandje (geen kortingscode; kun je dus niet uitwisselen)Hackus schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:45:
Is het niet zo dat veel codes van Bol vast in je account staan, en niet gedeeld kunnen worden ?
Daarnaast heb je een kortingscode van €2,50 die wel accountgebonden is (vrijwel identiek aan de 'verjaardagskorting' van hierboven), en kortingscodes die één keer per account gebruikt kunnen worden.
*knip* Vragen om/naar kortingscodes is niet de bedoeling.
[ Voor 64% gewijzigd door Yorinn op 04-08-2017 11:01 ]
€2,50 korting op een ebook
De kortingscode is geldig t/m 09 augustus 2017.
Jouw kortingscode: DLR31-Y2U-N3H
Ik heb je code gebruikt, bedankt!Eskiya schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:36:
Ik heb deze ook gebruikt, werkt dus meerdere keren. Dankjezeer!Eskiya schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:36:
Daarom krijg je bij besteding van 25 euro of meer 5 euro korting op producten uit de categorie Koken & Tafelen. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen, zit er vast iets voor je tussen.
Members only:
Inloggen
Deze is helaas al gebruikt.Halldor schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:42:
Daarom krijg je bij besteding van 25 euro of meer 5 euro korting op producten uit de categorie Koken & Tafelen. Met keuze uit meer dan 30.000 artikelen, zit er vast iets voor je tussen.
***members only***
Voer de actiecode
Voer de actiecode
Members only:
in bij het afrekenen en de korting wordt automatisch verrekend
Inloggen
Gebruikt! Thx!rdb50 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:22:
Voer de actiecode
***members only***
in bij het afrekenen en de korting wordt automatisch verrekend
Members only:
Inloggen
daupie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:41:
***members only***
Wij wijzen je graag op het volgende:
De ingevoerde kortingscode is al alle toegestaande keren gebruikt en daarom helaas niet meer geldig
VROEGKORTING-7995
Te gebruiken tot 13:00u vanmiddag voor €2,50 korting op het gehele assortiment.
**De kortingscode is geldig op 28 september 2017 tot 13:00 uur en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes.
Te gebruiken tot 13:00u vanmiddag voor €2,50 korting op het gehele assortiment.
**De kortingscode is geldig op 28 september 2017 tot 13:00 uur en kan maximaal 1 keer per account worden gebruikt. De korting geldt niet voor Nederlandstalige boeken (wel op ebooks), abonnementen, babyvoeding, geneesmiddelen, tweedehands artikelen, cadeaubonnen en aanbod van externe bol.com verkopers. De korting geldt niet in combinatie met andere kortingsacties en/of -codes.
[ Voor 66% gewijzigd door Yorinn op 29-09-2017 11:17 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
€2,50 korting op ebooks.
Geldig t/m 11 oktober 2017
Members only:
Inloggen
Woh, dit is zuur zeg. Als ik niet ingelogd ben werkt de code perfect, maar zodra ik wél inlog, krijg ik ineens dit:Metallian schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:06:
€2,50 korting op ebooks.
***members only***

Als ik daarna weer terug uitlog werkt de code wel.

Edit: Op de account van m'n vriendin doet ie het wel...

[ Voor 7% gewijzigd door Whaam op 11-10-2017 10:25 ]
Voer de actiecode
Geldig tot en met 12 november 2017.
Voer de actiecode
Members only:
Inloggen
Gratis Henk
Dank, gebruikt!deltaVsquared schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:56:
Voer de actiecode
***members only***
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Voer de actiecode
Geldig tot en met 19 november 2017.
Voer de actiecode
Members only:
Inloggen
Is al gebruikt merk ik!Blord schreef op woensdag 15 november 2017 @ 05:00:
Voer de actiecode
***members only***
Let op:
~~~[html]Dit topic is niet bedoeld voor het vragen om kortingcodes. Ook is het niet de bedoeling codes per DM aan te bieden.~~~[/html]
~~~[html]Dit topic is niet bedoeld voor het vragen om kortingcodes. Ook is het niet de bedoeling codes per DM aan te bieden.~~~[/html]