Sinds enkele weken overweeg ik een 21:9 scherm aan te schaffen. Het probleem is dat ik niet weet of dit compatibel is met mijn huidige hardware.
Kan ik een 21:9 monitor gebruiken via vga of displayport? Mijn computer dateerd van 2008 (Lenovo X200).
Volgens Mr. Google kan VGA alle resoluties aan, klopt dit? Kan ik eventueel het scherm verbinden via USB 3.0?
Het model dat ik op het oog heb is Dell Type: U2913WM of AOC Q2963PM.
Mijn bedoeling is om zwarte banden te voorkomen op het scherm.
Wat wil je bereiken?
Dell Type: U2913WM of AOC Q2963PM en het scherm kunnen verbinden met mijn Lenovo X200 zonder zwarte banden. Dit via VGA of Displayport.
Wat mag het gaan kosten?
Maakt niet uit. 1000 euro max.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
/
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Thuisgebruik. De notebook is een Lenovo X200. Het is bedoeld voor scherm uitbreiding.
Kan ik een 21:9 monitor gebruiken via vga of displayport? Mijn computer dateerd van 2008 (Lenovo X200).
Volgens Mr. Google kan VGA alle resoluties aan, klopt dit? Kan ik eventueel het scherm verbinden via USB 3.0?
Het model dat ik op het oog heb is Dell Type: U2913WM of AOC Q2963PM.
Mijn bedoeling is om zwarte banden te voorkomen op het scherm.
Wat wil je bereiken?
Dell Type: U2913WM of AOC Q2963PM en het scherm kunnen verbinden met mijn Lenovo X200 zonder zwarte banden. Dit via VGA of Displayport.
Wat mag het gaan kosten?
Maakt niet uit. 1000 euro max.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
/
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Thuisgebruik. De notebook is een Lenovo X200. Het is bedoeld voor scherm uitbreiding.
[ Voor 31% gewijzigd door edmunt op 16-08-2013 11:30 ]