Toon posts:

[W7] KB2859537 - blijft maar terug komen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een laptop waarop 2 updates constant mislukken, nu heb ik handmatig een aantal updates geïnstalleerd en nu ging het ineens goed.
Echter is het zo dat er 1 update constant terug komt, hij word succesvol geïnstalleerd maar als ik dan opnieuw ga zoeken naar updates word deze toch weer aangeboden.

Betreffende KB's:
- Augustus 2013: KB2859537 - Beveiligings update voor Windows 7 MS13-063: Vulnerabilities in Windows kernel could allow elevation of privilege: August 13, 2013
- Juni 2013: KB2839229 - Beveiligings update voor Windows 7 MS13-048: Een beveiligingsprobleem in de Windows-kernel kan leiden tot het vrijgeven van informatie: 11 juni 2013

Iemand de zelfde problemen onder vonden met de meest recente updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Ik heb op Google rondgekeken en meerdere mensen klagen over deze update. Schijnt dat mensen die het spel Rift spelen en die deze update geinstalleerd hebben het spel niet meer kunnen spelen. Na de-installatie van deze update kunnen ze wel weer spelen.
Wat betreft jouw probleem, heb ik helaas nog niet zoveel kunnen vinden waarom die bij jou elke keer terug komt. Staat er nog wat in je eventlogs m.b.t. deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De logs zeggen dat die geïnstalleerd staat en als ik hem meerdere keren installeer dan is dat geen probleem.
Elke keer geeft die succesvol aan en in de update lijst staat ook 1 update zeker 3x erin die vandaag geïnstalleerd is.

Van het spel Rift had ik inderdaad ook gevonden, alleen mijn symptomen niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand een suggestie?

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Manueel proberen te installeren, door eerst te downloaden via Microsoft site?