'Software' Receiver kapot, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:25
Dag heren,

Ik zit met een vraag over een receiver een vriend van me onlangs verkocht heeft.
Het gaat om een Primare Spa-21.
De koper geeft aan dat de software in de war is, en dat door een monteur gemaakt moet worden.

Nou heb ik nog nooit gehoord dat software op een receiver 'in de war' kan zijn, en vraag me af of dit kan, of dat het toch een hardware probleem is.

Het lijkt me dat als het softwarematig is, dit met een reset/terug naar fabrieks instellingen zetten op te lossen moet zijn.

Iemand ervaringen hiermee?

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:42
Ik weet wel dat een wasmachine ook "in de war" kan zijn, maar dit is vaak wel op te lossen door 24 uur de stekker eruit te laten. Hoe dit met receiver zit weet ik niet , maar het is wel zo dat ook die dingen steeds geavanceerder worden. Wellicht de moeite om eens te proberen , op zijn minst 6 uur de stekker eruit.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hier kunnen we gewoon geen ene fuck mee.

Ik zie een ongefundeerde conclusie van een klant van een vriend.
2e hands -> pech
1e hands -> garantie

Maar wat ik vooral mis is war er aan de hand is. welke symptomen zijn er waardoor de koper tot de conclusie is gekomen. mischien weet hij gewoon iet hoe het ding werkt. of er is ergens anders iets fout in de audio keten. weten wij veel

Iperf

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
http://www.primare.net/assets/_managed/cms/files/SPA21.pdf

Dit is een handleiding van dat ding, al eens het ding helemaal gereset?

Mocht de software in de war zijn, kun je misschien de firmware opnieuw installeren als deze er is?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850