Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf nieuwe laptop, €450

Pagina: 1
Acties:

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Hallo,

Ik ben voor mijn zus op zoek naar een nieuwe laptop, ze gaat volgende maand op vakantie en wil deze dan meenemen.
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden om mail te checken,internetten, youtube filmpjes te kijken.
Ook wil ze de laptop gebruiken om films af te spelen op de televisie via HDMI.

Eisen zijn
*Maximaal €450 550 nu
*HDMI uitgang
*Klein scherm vanwege het gewicht. Niet groter dan 14 inch, niet kleiner dan 11 inch.
*Gewicht zo laag mogelijk, max 1.8 kg
*Geen Acer vanwege meerdere malen slechte ervaringen.
*HDD van 320GB is genoeg.

Ik heb zelf al wat gekeken via de Pricewatch en kwam uit op de volgende 2.
-Lenovo thinkpad edge e130
http://tweakers.net/pricewatch/336318/lenovo-thinkpad-edge-e130-%28nzub2mh%29.html

-Asus vivobook x202e-ct035h
http://tweakers.net/pricewatch/322119/asus-vivobook-x202e-ct035h.html

Graag zou ik wat advies willen, is dit een een goede keuze , en kan ik dan beter voor de Lenovo of Asus gaan, of zijn er nog andere mogelijk met een budget van €450 die meer prestaties bieden met dezelfde eisen?

• Nimitzz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-04-2023

• Armend123
Hey Nimitzz, bedankt voor je reactie.

Maar een 15,6 is net iets te groot om mee te nemen.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik zeg: Dell Vostro 3360

Stevige laptop die aan alle eisen voldoet. Goede kwaliteit laptop, geschikt om veel mee te reizen. Veel (goede) verbindingsmogelijkheden zoals 3 x USB 3.0, Dual Band WiFi en een 7200RPM hdd (lekker vlot dus).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:36
Persoonlijk zou ik voor de Thinkpad gaan (ben beetje bevooroordeeld :P) maar ligt eigenlijk aan je persoonlijke keuze.

De Thinkpad heeft een fijn toetsenbord, trackpoint (ding tussen de GHB toetsen), mat scherm en een batterij duur van 6 uur ipv 4 uur van de Asus en Dell.
Nadeel is dat de Thinkpad een iets slomere CPU heeft en maar 1 jaar garantie heeft terwijl de Asus 2 jaar garantie heeft en de Dell 3 jaar.

• Armend123
De Dell Vostro lijkt mij een prima laptop, heb zojuist te horen gekregen dat het budget iets omhoog is gegaan en maximaal €550 wordt.
Kan ik dan beter voor een andere laptop gaan met dezelfde eisen en een betere processor? Of maakt dit niet zoveel uit?
Heb zelf nog niet gekeken wat er voor dat bedrag te vinden is omdat ik nu weer weg ben en later in de avond pas weer terug.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58
Armend123 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:25:
De Dell Vostro lijkt mij een prima laptop, heb zojuist te horen gekregen dat het budget iets omhoog is gegaan en maximaal €550 wordt.
Kan ik dan beter voor een andere laptop gaan met dezelfde eisen en een betere processor? Of maakt dit niet zoveel uit?
Heb zelf nog niet gekeken wat er voor dat bedrag te vinden is omdat ik nu weer weg ben en later in de avond pas weer terug.
Zelfde laptop, maar dan met een zuinige i5 CPU: pricewatch: Dell Vostro 3360 (2356)

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• rick.klopping
  • Laatst online: 28-11 09:26
http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/edge-series/e335/

Misschien kan je hier kijken. Je kan eventueel zelf onderdelen upgraden, gewoon direct bij lenovo.

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:36
Armend123 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:25:
Volgens mij maakt het niet zo heel uit voor de taken, de meeste snelheidswinst zou je maken met een SSD. Voor 90 euro heb je een SSD van 120GB en de harde schijf uit de laptop zou dan kunnen worden gebruikt als externe harde schijf, maar ik weet niet hoe handig je bent? (en of je zus dat wel wil) :9

• Armend123
Ok, dan wordt het toch de Lenovo denk ik, aangezien de Dell Vostro met i3 niet meer leverbaar is?

Dan heb ik nog een vraag over het aansluiten via HDMI, krijg je dan gewoon full screen als je een film kijkt op de televisie en geen zwarte randen eromheen?

[ Voor 6% gewijzigd door Armend123 op 19-08-2013 13:42 ]

Verwijderd

Bij dell.nl kost die €509 met kortingsbonnen en cashback: http://configure.euro.del...s1&oc=sbns3653&vw=classic met i5.

Die lenovo e130 kende ik trouwens nog niet. Die ziet er best aardig uit: dirt cheap, compact, en vrij lange accuduur.
Pagina: 1