Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Spellingscontrole

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:16
Ik weet niet precies waar deze fout ontstaat maar dacht wijs jullie er in ieder geval even op.

In een reactie op een nieuws item wilde ik het volgende typen: "onderhandelings-positie"
Dit is sowieso fout want het moet gewoon "onderhandelingspositie" zijn.

Echter mijn probleem zit hem in "onderhandelings-", de spellingscontrole zegt dat onderhandelings fout is en het "onderhandelings-" moet zijn en gaat er dus een "-" bij zetten, dit gebeurt tot in oneindigheid, dat kan nooit goed zijn. Het doet zich ook voor met andere woorden zoals bedrijfs-pc-netwerk en dan het "bedrijfs-" gedeelte. En ook regerings-almanak.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Welke spellingscontrole? Is dat niet de controle van je browser? Het gedrag wat je beschrijft komt namelijk precies overeen met wat Firefox doet bijvoorbeeld als ik "onderhandelings" in type...

Desktop | Server | Laptop

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06

Nakebod

Nope.

Probeer de bug eens te melden bij je browserbouwer, die doen iets met spellingscontrole/woordenboeken, T.net/GoT niet :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wij hebben geen spellingscontrole, mogelijk heeft je browser er een ingebouwd :)

Dit topic is gesloten.