[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
Ik zou als eerste je BIOS updaten en je power knop is controleren. Ook kan je uit voorzorg je 24pins ATX connector eens opnieuw bevestigen. Controleer meteen op verbogen / losse pinnetjes! Zie idd geen wake on lan voor jouw bord ( ook wel WOL). Test anders eens zonder muis en tobo > dan zonder hdd desnoods?
alle niet noddzakelijke hardware loskoppelen, 1 geheugen reepje, geen HDD's/ssd's, alle usb los, een bios reset (battarij er even uit) en dan kijken of ie normaal boot...
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Dit ga ik morgen allemaal eens proberen. Het probleem is dat het niet te timen is wanneer het probleem op treedt, dus het wordt dan weer even afwachten om te kijken of het probleem dan nog terug komt.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:51:
Ik zou als eerste je BIOS updaten en je power knop is controleren. Ook kan je uit voorzorg je 24pins ATX connector eens opnieuw bevestigen. Controleer meteen op verbogen / losse pinnetjes! Zie idd geen wake on lan voor jouw bord ( ook wel WOL). Test anders eens zonder muis en tobo > dan zonder hdd desnoods?
Er hangen twee monitoren aan: een via HDMI en een via DVI. De displayport wordt niet gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:05:
Toevallig de monitor via displayport aangesloten?
Dat probeer ik wel een keer als echt niets anders werkt. De PC doet het verder namelijk prima. Het is alleen vervelend dat de PC soms vanzelf aan gaat en dan maar blijft rebooten.millman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:14:
alle niet noddzakelijke hardware loskoppelen, 1 geheugen reepje, geen HDD's/ssd's, alle usb los, een bios reset (battarij er even uit) en dan kijken of ie normaal boot...
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Extra detail over deze PC is wel, dat het lijkt op sluiting. Ik zit, letterlijk, achter de PC en zie hem af en toe zomaar 5 keer binnen 2 seconden aan en weer uit gaan. Je hoort dan ook een geluid dat ruigweg vertaald naar: *tiktiktiktiktiktik*, binnen 2 seconden. Het kan vervolgens dan zomaar zijn dat de 6e keer dat hij aangaat, hij 10 minuten aan blijft staan. Daarna kan na 10 minuten ook weer zo uit gaan, en uit blijven.
[ Voor 23% gewijzigd door DeXXoR op 15-08-2013 21:21 ]
Pagina: 1