Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Hallo

Na het overlijden van mijn vorige smartphone heb ik dus een nieuwe smartphone nodig. Het toestel moet tussen de 150 en 200 euro zijn, tenzij het heel goed is dan ben ik bereid iets meer te betalen maar zeker niet meer dan 220. Tijdens mijn zoektocht nr een nieuwe gsm ben ik deze al tegen gekomen

- pricewatch: Huawei Ascend G510 Zwart ( ik heb liever android dan windows , 4,5 inch , processor snel genoeg.

en -http://tweakers.net/pricewatch/328556/nokia-lumia-520-zwart.html

Graag wat advies of voorstellen

Gr
Wout

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Faea F1 of F2, nette toestellen met goede specs.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 14:24

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Een suggestie: Acer liquid e2: 220 euro, 4,5 inch, MT6589 (1.2ghz quadcore), kale android zonder fratsen. Ik heb hem zelf ook en het is een fijne, vlotte telefoon. Nadeel: de lelijke speakers aan de achterkant.

• elpookie
sypie schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:00:
Faea F1 of F2, nette toestellen met goede specs.
Ziet er wel een net toestel uit, maar ik had graag een smartphone gehad die beter leverbaar was :) Ik moet hem wel nog in belgie krijgen en je kan hem alleen maar importeren :) toch bedankt voor de reactie

• elpookie
Cassettebandje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:05:
Een suggestie: Acer liquid e2: 220 euro, 4,5 inch, MT6589 (1.2ghz quadcore), kale android zonder fratsen. Ik heb hem zelf ook en het is een fijne, vlotte telefoon. Nadeel: de lelijke speakers aan de achterkant.
Ik vind the huawei er veel mooier uitzien dan de acer :) en het oog wilt ook wat, toch bedankt

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Voordeel van de Acer liquid E2 is dat hij 1GB RAM heeft i.p.v. 512MB bij de Huawei. 512MB RAM is eigenlijk wat aan de kleine kant om Android vlot te draaien, 1GB geeft een stuk meer ademruimte.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• elpookie
Petervanakelyen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:14:
Voordeel van de Acer liquid E2 is dat hij 1GB RAM heeft i.p.v. 512MB bij de Huawei. 512MB RAM is eigenlijk wat aan de kleine kant om Android vlot te draaien, 1GB geeft een stuk meer ademruimte.
Maar ik had graag eentje gezien die er wat beter uitzag

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Wat doe je met je telefoon?

Paar opties:
http://tweakers.net/price...;321817;325274/categorie/
De duurdere Huawei vind ik een wat betere keuze. Nu voor 250 euro in de reclame bij de kijkshop. (best voordelig) (betere processor, camera, accu, resolutie, meer geheugen (met name intern geheugen is hierbij erg belangrijk)

De HTC is ook een goede keuze, maar is met WP wel iets anders dan een android-telefoon.

[ Voor 14% gewijzigd door Quacka op 15-08-2013 17:24 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• elpookie
Voornamelijk browseren , gba emulator , paar google play spelletjes , sms.

Maar ik ben onlangs op deze gsm uitgekomen pricewatch: Jiayu Jiayu G4 Wit, Zwart het is een chinese smartphone die ik dan moet importeren. Maar gezien de specs zeker zijn 180 euro waard :)
Wat vinden jullie ervan?

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
er zijn er een aantal die zeker goed zijn. Deze ken ik even niet uit mijn hoofd.
Even voor de duidelijkheid: het is hopelijk zo dat je maar 200 euro over hebt voor een telefoon. Ik geloof dat ik je namelijk niet ga aanraden om je laatsre geld aan een importtelefoon te besteden. 2 risivo's: de telegoon voldoet niet aan jouw eisen, of gaat kapot.
Als het financieel alleen jammer is als het mis gaat, dan zeker doen. Je kan zo best aan een betere telefoon kkmen dan in nederland (tegen zelfde prijs).

De meeste mensen die het doen schrikken niet van een nieuwe rom installeren. ik vind dat eigenlijk wel een 2e voorwaarde.

deze dus [JiaYu G4] Ervaringen en Discussie

als je de gps niet nodig hebt schijnt t een prima ding te zijn. uiterlijk vind ik trouwens erg mooi.

[ Voor 11% gewijzigd door Quacka op 15-08-2013 22:05 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• elpookie
Ik denk dat ik dus dat ik de JiaYu ga kopen :) Maar weet iemand hoe het met de duurzaamheid van zo'n toestel zet of weet misschien iemand no een beter voorstel?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die zou ik even vergelijken met de eerdere toestellen van Faea. De leverbaarheid van Faea is prima. Het duurt een 12-20 dagen voordat het toestel hier is, maar dat is standaard vanuit China.

En ik weet dat hansdegit nog een toestel te koop heeft, hij is te vinden in het Faea Mobile topic.
Pagina: 1